Announcement

Collapse
No announcement yet.

Schoolfeest 500 man

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by MrNiles View Post
    Nee, ik heb 300 gekregen.. heb voor 220 gehuurd.. en dan nog diesel eraf, uurtjes dus vrijwel niks aan overgehouden. Maar wel goede reclame, en ik stond voor redelijk veel mensen! Heb er wel mooie connecties aan overgehouden en ik ben al weer gevraagd voor wat nieuwe klusjes:)

Reclame was dus goed!
    Goed om te horen. Met die reclame zal je waarschijnlijk meer aan hebben dan een lekker bedragje voor dat schoolfeest. Heb je nik meer los kunnen peuteren bij de directie? 300 euro is namelijk een leuk bedrag om binnen te halen, alleen als je zoals jij nog spullen moet huren wel wat tegen. Maar de reclame zal het vast meer dan goed maken.

Even nog een vraagje, draai je puur alleen maar nummers die al in omloop zijn of maak je zelf ook nog muziek die je dan ook op die feesten draait??

Grt,

Mike

Comment

Originally posted by Mr. Mike View Post
      Goed om te horen. Met die reclame zal je waarschijnlijk meer aan hebben dan een lekker bedragje voor dat schoolfeest. Heb je nik meer los kunnen peuteren bij de directie? 300 euro is namelijk een leuk bedrag om binnen te halen, alleen als je zoals jij nog spullen moet huren wel wat tegen. Maar de reclame zal het vast meer dan goed maken.

Even nog een vraagje, draai je puur alleen maar nummers die al in omloop zijn of maak je zelf ook nog muziek die je dan ook op die feesten draait??

Grt,

Mike
      Ben ook bezig met produceren, alleen ontbreekt het me aan tijd nu omdat ik met de eindexamens zit en daar dus ff al mn energie in moet steken!
      Na de examens wil ik graag bezig gaan met cursusjes van Logic en Ableton om er gewoon het beste uit te halen!

Produceer jij ook of?
      Nils.

Comment

Probeer het hier even ontopic te houden, eventueel kun je offtopic vragen per PM sturen. ;) Dan blijft het topic 'schoon'.

Comment

Ben ook bezig met produceren, alleen ontbreekt het me aan tijd nu omdat ik met de eindexamens zit en daar dus ff al mn energie in moet steken!
          Na de examens wil ik graag bezig gaan met cursusjes van Logic en Ableton om er gewoon het beste uit te halen!

Produceer jij ook of?
          Nils.
          Ja, examens, daar heb ik gelukkig nog geen last van maar dat gaat idd wel ff wat tijd kosten.

Ik ben sinds een paar weken begonnen met het produceren van tracks, alleen wil het nog niet helemaal lukken zoals ik wil.

Kijk anders even op het topic waar ik dit wat uitgebreider heb beschreven: http://www.bax-shop.nl/forum/f91-com...620-page3.html

Originally posted by Rick View Post
          Probeer het hier even ontopic te houden, eventueel kun je offtopic vragen per PM sturen. ;) Dan blijft het topic 'schoon'.
          Zo erg dwaalde we toch niet af, maar zal er rekening mee houden. ;)

Comment

Voglens mij gaat dit over produceren en heeft het helemaal niets meer te maken met het feest waar het in de topic titel over gaat.

Niets mis mee maar zoals rick al zei stuur even een pm of open anders een ander topic waar je er vrolijk over verder kunt gaan.

Comment

Volgensmij is het ook mijn topic..

Maargoed, wat mij betreft mag er een slotje op. Feest is geweest en er zal niks nuttigs meer komen aangezien ik niet verder mag gaan over produceren.

Bedankt voor de ruimte en hulp,

Niles.

Comment

Dus dan mag het in het topic opeens over alles en nog wat gaan? Volgens mij is het gewoon een openbaar forum met REGELS.

Rick is vrij soepel en heel erg tollerant maar geloof me soms dan is het klik en klaar en zeg maar dag met het handje lig je er even uit.

Zou toch erg jammer zijn als het op die manier moet?

Ik waarschuwde je alleen om je voor erger te voorkomen.
                Ik geef toch ook netjes aan hoe het wel kan?

Doe ermee wat je wil.

Comment

Technisch gezien is het van Bax, want wij verzorgen de data-ruimte. :mrgreen:

Rick is vrij soepel en heel erg tollerant maar geloof me soms dan is het klik en klaar en zeg maar dag met het handje lig je er even uit.
                  Dat gebeurt niet zo heel snel.

Maar, toch maar een slotje op het topic dan.

Comment

Working...
                  X