Announcement

Collapse
No announcement yet.

Geluid probleem om dateq LPM 7.3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Welke uitgang gebruik je? De xlr of.....

Je hebt er namelijk nogal wat op zitten. Ook dit kan een verschil maken.

Ook heeft je ff achterop een switch voor phono en line signaal. Wie weet kan je eriets mee.
    Last edited by ronennieshow; Wednesday-18-04-2012, 22:07.

Comment

Ik gebruik de onderste cinch ingangen waar disc naast staat, zowel voor de cd spelers als voor de platendraaiers. (zie foto's)

Wat bedoel je met die switch, ik zie dat nergens achteraan.

Comment

Dan zit het toch goed zo? En net als wat SLGV zegt, gewoon je gains wat hoger zetten bij je draaitafels. Je kan met de pfl naar vu meter functie ze mooi op 0 Db zetten. Als je dat met je cd spelers ook doet is er niks aan de hand lijkt me?

Ps: moeten je draaitafels niet geaard?

Comment

Wel vreemd dat ik de gain bij tt's veel hoger moet draaien wat ik niet moest doen bij de reloop, die stonden quasi gelijk als de cd spelers.

Maar de master is toch niet normaal, ik moet die bijna volledig openschuiven om hetzelfde geluid te krijgen als bij de reloop terwijl de master bij de reloop op 2 stond, zette ik hem op 3 dan was het al veel te luid in mijn garage maar op een feest kan ik niet luider gaan met de dateq want die staat al bijna helemaal open.

Comment

En je kanaal fader, hoe ver staat die open?

Comment

volledig en de gain bijna halverwege dus veel meer power kan ik niet meer geven.
              Moest ik dit zo zetten bij de reloop dan ben je doof op 5 minuten.

Comment

Zet die eens op 0 Db en draai dan eens net zo ver aan de gain totdat het signaal op 0 Db binnenkomt. Dit doe je met behulp van de vu meters. Als je nu je master open zet, gaat het dan harder of niet?

Comment

Ik zal mijn DB setje opstellen en eens beide mixers erop aansluiten en je tips even volgen.

Comment

Hmmm de mixer speelt goed op het DB setje, het zal in mijn hoofd gezeten hebben denk ik.

Intussen is de mixer met veel meet, zaag en plakwerk ingebouwd in het meubel en het staat veel mooier dan met de 12 inch reloop mixer.

Naast de denon komen links en rechts nog mounting plates met daarop de pioneers cdj's, ik moet enkel nog de juiste mounting plates vinden, als je goed kijkt zijn de ingangen al ingebouwd.
                    Nu nog connectoren voor mijn micro en de draadloze mics en mijn meubel is klaar voor gebruik.

Last edited by Mol; Thursday-19-04-2012, 22:17.

Comment

Ik moet zeggen dat dat er heel erg goed uitziet, petje af. Fijn dat het gelukt is, ik hoop voor je dat het ook gaat lukken met het licht en dat je mooie plan weer voort kunt zetten!

Comment

Wat is dat ding tussen je Dateq en Denon in? Het lijkt wel een soort lampen houder...

Comment

Om de zwanenhals te monteren voor de mic.

Comment

Oké, in ieder geval gefeliciteerd met de aankoop van een hele mooie (zwarte) Dateq Lpm 7.3. En nu maar hopen dat deze ook zo lang mee gaat als ze beloven.;)

Comment

Tot wat ik nu heb gezien van het euvel is het echt heel goed afgewerkt. Al leek het mij persoonlijk fijner als de mic iets meer links/rechts zat. Nu zit hij misschien in de weg voor de cd speler!

Comment

Geloof me, ik heb dat goed nagezien en links en rechts stond hij niet goed omdat hij dan voor mijn table tops staat (staan nu niet op het meubel) en dan staat hij pas in de weg, nu staat hij niet in de weg, ik kan de denon goed bedienen.

Comment

Working...
                                X