Announcement

Collapse
No announcement yet.

vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag

ik heb momenteel deze set http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html (voor geluid), maar zou ik hierbij een sub kunnen bij nemen? Eigenlijk is mijn grootste vraag, zoja, kan je die ergens huren? ik wil heb voor zaterdag gebruiken om harde hardstyle te draaien

Die kan je zeker gaan huren. Maar misschien kan je ons een indicatie geven wat voor feest het gaat worden, grootte zaal, hoeveel mensen?

Comment

ik denk rond de 50 mensen, het zal een beetje dance,house worden, maar vooral hardstyle en dubstep. maar welke sub kan ik daarbij nemen? en waaraan plaatsen? me main en sub poorte van mengpaneel zijn vol, en bij me versterker zit het ook vol door me toppen

Comment

De meeste verhuurbdrijven leveren redelijk professionele subwoofers. En dan krijg je het probleem dat je toppen je subs niet meer bijhouden. Daarom is het misschien een idee om een hele set te huren, met sub en tops.

Comment

Ga gewoon naar hetzelfde verhuurbedrijf als waar je je extra licht gaat inhuren (zie ander topic).

Leg uit hoe je set in elkaar zit: Zij weten hoe HUN subs moeten worden aangesloten, en kunnen de daarvoor benodigde kabels / versterkers leveren.
          ( indien niet: dan zijn ut hendig prutsers)

Als de subs te hard gaan tov de toppen kan je ze altijd ietsterug draaien, maar dat zal met een subje en hardstyle wel niet echt nodig zijn.

Comment

Working...
          X