Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ 800 MKII en CDJ 1000 MKIII

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Barry,

Het is allemaal erg onzeker over hoe of wat. De laatste berichten zijn a.s. donderdag. Dus even rustig afwachten.

Comment

Grote prijsverschil

Hoi,

Zelf wil ik een cdj1000mk3 aanschaffen als extra bij de bestaande apparatuur. Wat me opvalt is dat er nogal wat prijsverschil is. Zo is de nieuwe speler in België bij iemand te koop voor een prijs lager dan € 1000,-. De 800mk2 voor een prijs net iets hoger dan € 500,-. Wat er dan bijstaat is dat er geen garantie op de apparatuur zit.

Klopt dit ? .. normaal zit er toch altijd fabrieksgarantie op een dergelijk product, dat is toch bij wet zo geregeld ? Of heeft Pioneer hier heel stricte regels voor ?

Als dit zo is kun je je uiteraard afvragen of dit verstandig is om te doen. Aan de andere kant is dit wel heel degelijk spul en de kans dat het kapot gaat binnen 2 jaar is mijns inziens vrij klein.

Bedankt alvast !

Comment

Het klinkt een beetje vreemd je verhaal. Bij iemand te koop...
        Ik zou het zelf het liefst kopen bij een bedrijf waar je vertrouwen in hebt.
        En wat betreft de fabriekgarantie die wordt wel gegeven mits het bij een officiele pioneer dealer gekocht is Bijvoorbeeld Bax-shop.nl

En uiteraard die dingen gaan niet snel kapot maar je zal per ongeluk een maandag morgen apparaat hebben en hij is kapot.

Zou voor iets extra geld lekker of safe spelen zeker bij zon bedrag!

Comment

Het is ook vaag, is gewoon een handelaartje in België. Zover ik heb begrepen van mensen die er ook gekocht hebben zit er verder geen luchtje aan.

Maar het moet dus bij een officiële dealer gekocht zijn anders is het geen garantie. Beetje lamer-instelling van Pioneer als je het mij vraagt. Een fabrikant hoort garantie te geven op het product zelf ongeacht wat voor mensen ertussen gezeten hebben. Tenzij het ding gejat is een het serienummer staat ergens genoteerd, maar dat is wat anders.

Overigens vind ik € 300.- (700 gulden!) wel wat meer dan 'een beetje extra' en toch wel het denken waard. Dat neemt verder niet weg dat ik ook veel liever officieel koop (en wellicht ook zal doen).

Comment

Het is sterk aan te raden om bij een OFFICELE pioneer dealer je spelers aan te schaffen zoals Bax Shop. Bax shop is een officele dealer (dit kunt u gewoon nagaan op pioneer.nl (Klik hier)

Tevens wil ik je al helemaal afraden om het via internethandelaars te kopen via het internet voor spotprijzen !!
            Of je krijgt je spullen nooit / of ze worden kapot geleverd.

Bij Bax Shop krijg je echte goede spullen met goede gerantie, mocht er wat mee zijn kun je het gewoon terug brengen / sturen en wordt het netjes gemaakt of vervangen

Mvg,
            Patrick

Comment

Ok. Thanks voor de info !

Comment

Patrick,

Bedankt voor dit compliment, onze visie is inderdaad om tegen een betaalbare prijzen producten te kunnen aanbieden, maar toch met een persoonlijk service.

Comment

Ik ben van plan om eventueel de cdj800 aan te schaffen..

Maar nu is er ook de cdj800mk2 welke raden jullie aan. ik heb gehoort dat de mp3 tricky kan zijn..
                  wat is jullie ondervinding hiervan?

Comment

Echter is de CDJ-800 (gewoon mk1) vrijwel niet meer nieuw te verkrijgen.

Tevens zou ik gewoon de CDJ-800 MK2 kopen, als je kijk naar de toekomst (bijv. verhuurplannen?) kan mp3 handig zijn, en ik vind persoonlijk toch de CDJ800 MK2 mooier dan de eerste versie.

Groetjes,
                    Patrick

Comment

Beste,

Ik moet Patrick hierin gelijk geven. De laatste cdj 800 MKI is van de week op gestuurd naar een klant en is vanaf heden ook niet meer leverbaar. De cdj 800 MKII hebben wij wel op voorraad.

Heb je eventuele vragen dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Het team van Bax light & sound

Comment

De mkII is uit te proberen in onze showroom, mp3 functie werkt erg goed en heeft tot nu toe nog geen problemen gegeven. Zoals we van pioneer gewend zijn testen ze de software eerst heel goed voordat ze het de markt op duwen. Dit is bij andere merken weleens anders geweest.

Comment

cdj 800 mk2

Ik heb zelf ook de info aangevraagd bij degene die de cdj800 en de

cdj1000 voor een spotprijs aanboden.

Maar wat ik denk is dat deze via een grijze import naar belgie gehaald

zijn.

Daarom word er ook geen garantie op gegeven...

Was een tijd terug ook hetzelfde met de DJM707.

Voelde me op dat moment flink :twisted: net €500,00

Staat hij een paar week later voor €300,00

Comment

Ik kick dit topic even, de CDJ 800 is momenteel redelijk goed leverbaar. De CDJ 1000 MKIII nog steeds niet, helaas.

We hebben reeds de CDJ 800MKII, DJM 800 en DJM 400 mogen testen, en eerlijk is eerlijk het was het wachten waard. Het is nog even wachten op het review van Robert. Hij zou een review maken.

p.s. DJM 800 is in de winkel uit te proberen.

Comment

Wanneer ik vakantie heb zal ik deze maken. Ben nog even drukjes met school zoals je weet. Een goede review heb je niet in een uur geschreven!

Mocht er iemand interesse hebben in de DJM-400, DJM-800 of CDJ-800 MKII dan kan je gewoon langskomen in onze shop :D

Comment

Ondanks dat deze topic over de CDJ 800 en de CDJ 1000 gaan, maar Jochanan over de DJM 800 begon zet ik hier kort mijn bevindingen.
                                Ik gebruik de DJM 800 nu een klein maandje en ik moet zeggen dat het het wachten en het geld zeker waard is.
                                Hiervoor heb ik de DJM 600 gehad, maar als je het vergelijkt met de DJM 800 valt deze eigenlijk een beetje in het niets.

Vorige week zaterdag gedraaid in het Arsenaaltheater.
                                Hier stond een DJM 600 met 2 CDj1000 mk2's en mijn set:
                                2x Numark CDX met DJM 800.

Het geluid van de DJM 800 was ZOVEEL beter!!!
                                Dit verschil merkte je pas echt goed op de geluidsset die daar aanwezig was. De geluidsman kwam na afloop naar mij toe en zei precies het zelfde als wat ik dacht. Een hoorbaar verschil in geluidskwaliteit.

Het concept is natuurlijk een beetje het zelfde als de DJM 600 maar van binnen is de DJM 800 stukken beter.
                                De extra effecten die erop zitten gebruik ik niet of nauwelijks(Urban DJ), hier kan ik eigenlijk dus niks over zeggen.
                                Ik heb ze natuurlijk wel geprobeerd en er zitten wel leuke nieuwe effecten tussen.
                                De masterfader is er niet meer. Deze is verruild voor een draaiknop. Wat weer zijn voordeel met zich mee brengt, namelijk:
                                Je kan niet per ongeluk tegen de masterfader aankomen met je hand waardoor het geluid ineens weg is.

Voor de rest kan je hier ook digitaal je cd spelers op aansluiten. Dit heb ik nog niet geprobeerd omdat ik met Final Scratch werk en het daarmee niet kan.

Andere verschillen van de DJM 800 tov de 600 zijn:
                                -2 mic aansluitingen
                                -per kanaal je corssfader instellen
                                -TRS aansluiting voor je booth monitor
                                -Groter (kleuren)display
                                -Midi out
                                -Digital out

Volgens mij was dit het wel.
                                Een echte aanrader dus!!

Comment

Working...
                                X