Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ 800 MKII en CDJ 1000 MKIII

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heej Stanley,

Goed om te horen dat je er zo te vreden over bent!

Ben trouwens ook erg benieuwd hoe je feest was! Helaas kon ik er niet bij zijn, dit wegens vervoers problemen :S

ik hoor het nog wel

Groetjes
    Nathanael

Comment

Om even lekker off topic te gaan :P
      Feest was echt geslaagd.
      Het was lekker druk(500), kon iets meer zijn..
      Maar denk wel dat 99% van de mensen tevreden was en een leuke avond heeft gehad.
      Daarom doen we het 21 oktober weer!
      Dan waarschijnlijk met de DJ die staat getekend bij Nextselection(Ryan Leslie)/Bad Boy Worldwide(P. Diddy).
      Dan verwachten we nog meer drukte.

Comment

De verbetering van het geluid was een van de speerpunten die Pioneer MOEST verbeteren. De DJM 600 (roestbak) werd ondertussen al door veel clubs en discotheken vermeden door de verschikkelijke output.

Nu met de 24 bits uitsturing hebben ze dit voortreffelijk gerealiseerd. Dit komt pas echt tot zijn recht bij de wat grotere installaties.

Wat betreft de masterfader ben ik het helemaal met stanley eens. Verder is hij ook niet zo gevoelig en zonder enige hapering. Wat de gains en master van de djm 600 nogal eens hadden.

Verder wacht ik even op het review van Robert, er zijn nogal wat leuke dingen als de extra effecten met aansturing per kanaal etc.

Comment

Originally posted by DJ-Dash
          Om even lekker off topic te gaan :P
          Feest was echt geslaagd.
          Het was lekker druk(500), kon iets meer zijn..
          Maar denk wel dat 99% van de mensen tevreden was en een leuke avond heeft gehad.
          Daarom doen we het 21 oktober weer!
          Dan waarschijnlijk met de DJ die staat getekend bij Nextselection(Ryan Leslie)/Bad Boy Worldwide(P. Diddy).
          Dan verwachten we nog meer drukte.
          laatste keer ff offtopic heb je een website waar foto's op staan? en zullen we even een topic maken met "Tips voor feesten"

we gaan hier verder over evenementen/feesten etc.

Comment

Doe dat inderdaad, dan blijft dit topic schoon.

Comment

Ik zit sinds kort te kijken voor 2 leuke cd spelers voor thuis...nou heb ik er al 2 technics en een djm 800 staan...maar nog 2 oude bagger cd spelers.

Nou twijfel ik vooral tussen de cdj 800 en cdj 800mk2....kan iemand mij daar het precieze verschil over vertellen?

Hetzelfde graag owk bij de cdj1000/cdj1000mk2/cdj1000mk3

Alvast bedankt!

Comment

Beste Gast,

Wil je even je laten inschrijven als gebruiker op dit forum. Je zou eens naar deze linkmoeten kijken.

Hoop dat het wat duidelijker wordt na een bezoek te brengen naar bovenstaande website. Heb je eventuele vragen of opmerkingen dan horen wij dit graag.

Groetjes
                Thaan

Comment

Ik wil hier nog even aan toevoegen dat het verstandig is om een nieuw type te nemen, deze zijn waardevaster. Je kan het vergelijken met een vw golf die je koopt en na een paar jaar weer verkoopt voor de zelfde prijs. Tenzij er een nieuw type is uitgekomen.

Overigens is het zo dat enkel nog de nieuwste types geleverd kunnen worden en de andere types alleen via 2ehands wegen.

Comment

Inderdaad helemaal met Jocha eens. De vernieuwde CDJ-800MK2 is meer een CDJ-1000 dan een CDJ-800MK1.

De jog voelt STUKKEN beter aan, de beatcutter corrigeert nu foute loops, CD-TEXT is ook ideaal, en verbeterde displays komen echt super tot zijn recht! Zet maar eens een MK1 en een MK2 naast elkaar, dan voel en zie je het verschil overduidelijk!

Over de DJM-800: ik ga van de week aan een uitgebreide review beginnen.

Comment

Originally posted by Robert
                      Wanneer ik vakantie heb zal ik deze maken. Ben nog even drukjes met school zoals je weet. Een goede review heb je niet in een uur geschreven!

Mocht er iemand interesse hebben in de DJM-400, DJM-800 of CDJ-800 MKII dan kan je gewoon langskomen in onze shop :D

Comment

Zie ook de review in het nieuwe meet music magazine, http://www.meetmusic.com/NL/archivedetail.asp?id=524

Comment

even een vraagje.

Ik hoorde laatst dat de cdj1000's in 4 kleuren leverbaar zijn:

Zwart
                          Zilver
                          Goud
                          ???

Klopt dat?

Comment

Dit is bij ons en de leverancier niet bekend....misschien dat er bodyplates op de markt zijn gekomen om hem een andere look te geven zoals met de SL`s

Comment

ow ok.

Het leek mij wel leuk voor de verhuur

Comment

Working...
                              X