Announcement

Collapse
No announcement yet.

Versterker ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Versterker ??

Hallo iedereen.

Ten eerste: ik ben heel onervaren.

Ik heb het laatst twee akai drieweg luidsprekers gekocht van elk 80 watt.
    Het zijn wat oudere, ze komen van de kringloop.
    Nu wil ik op mijn laptop muziek afspelen, en dat het geluid uit de boxen komt.
    Nu zit er zo'n zwart draadje aan en zo'n rood draadje, aan elke luidspreker.
    Dat moet volgensmij aan een versterker, en die versterker wil ik aan mijn laptop hangen.
    Ik weet niet of het mogelijk is maar hoe kan ik er anders voor zorgen dat het geluid van mijn laptop uit die speakers komt?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groeten Rowan.

We hebben in de B-stock nog een Skytec SPL-400 versterker staan. Simpel dingetje, ideaal voor jouw toepassing, kost je ook de kop niet. ;) Enige wat je dan nog nodig hebt is een verkoopkabel, om het signaal van je laptop in de versterker te krijgen.

Comment

Oke dank je.
      Is 2x 200 watt niet te veel?

Sorry voor mijn domme vragen maar af en toe begrjjp ik er helemaal niets meer van.

Comment

Je kunt beter een versterker hebben die iets meer kan leveren, dan een versterker die constant in de clip staat. ;)

Als jij een zak aardappelen van 20 kg moet dragen, laat je dat ook liever doen door een sterke man die 50 kg kan dragen, dan door een kleuter die net 5 kg kan dragen. :)

Natuurlijk wel met je oren in de gaten houden of je de luidsprekers niet overbelast. Als het geluid gaat vervormen of kraken -> terugdraaien.

Daarnaast zijn bij versterkers in deze klasse de vermogens vaak met een roze bril bekeken. ;)

Comment

Working...
        X