Announcement

Collapse
No announcement yet.

Subwoofer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Subwoofer

Zit een beetje te twijfelen voor de aankoop van subwoofers.
    Het gaat tussen deze woofers,
    Dap RX-18B
    Behringer B1800Xpro
    Behringer Eurolive VP 1800S
    Als toppen heb ik de DAP K115
    Welke zou de beste keuze zijn van klank heb nog geen van de drie gehoord.
    Wie kent deze subs.

Wij hebben alleen de b1800 pro en dan de passieve variant. Als je hier een fatsoenlijke versterker achter hangt en dan met een crossover aanstuurt. Dus het interne filter niet gebruiken! Klinken ze eigenlijk helemaal niet zo verkeerd voor dit budget. Maar als je ze gewoon zo aanstuurt en je versterker een net wel of erger net niet geval is dan word hetook al erg snel minder.

Dus als je er een beetje fatsoenlijke aansturing aanhangt een best lekker subje voor het geld.

Comment

Wij hebben 2x de behringer 1800d pro en die zijn als je ze vergelijkt met een jbl* wel minder helder maar het produceert toch mooi geluid en ze zijn rete sterk. Ik vind het echt een koopje van de eeuw die behangers. Dap zou k niet doen wij hebben een keer een dap subwoofer geleend en bleek 1 niet zo sterk en 2 gewoon niet zo helder. Met onze 2 k112 viel die sub helemaal weg

* http://www.bax-shop.nl/passieve-subw...t-details.html

Comment

Originally posted by dj sinclair View Post
        Wij hebben 2x de behringer 1800d pro en die zijn als je ze vergelijkt met een jbl* wel minder helder maar het produceert toch mooi geluid en ze zijn rete sterk. Ik vind het echt een koopje van de eeuw die behangers. Dap zou k niet doen wij hebben een keer een dap subwoofer geleend en bleek 1 niet zo sterk en 2 gewoon niet zo helder. Met onze 2 k112 viel die sub helemaal weg

* http://www.bax-shop.nl/passieve-subw...t-details.html
        Ik mag het hopen dat een subwoofer die meer dan het dubbel kost ook effectief beter presteert.

En ik zou ook wel eens willen weten over welke DAP sub je het hebt als je deze met een k112 naar huis kan spelen.

Comment

Working...
        X