Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke soort luidspreker/ versterker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke soort luidspreker/ versterker

hallo,

niet zeker of mijn vraag in het juiste onderdeel past maar hier is mijn vraag,
    Ik loop al een tijde met een idee om van een bakbier een draagbare luidspreker te maken.
    Zelf heb ik niet echt een idee wat voor boxen/ versterker ik hier voor nodig heb.
    hebben jullie enige voorkeuren? ik hoor het graag :D.

Gel-accu, autoradio en wat bijeengesprokkelde car-audio speakertjes. Indien je dat nog nieuw moet aanschaffen ben je toch aardig wat geld kwijt.

Of je neemt gewoon een Tailgater uit de shop voor 100 euro, ben je ook gelijk klaar. ;) Gaat nog langer mee ook.

Comment

Zelf heb ik ook zo'n krat gemaakt en toen heb ik heel veel aan dit topic op tweakers.net gehad. Alle do's en dont's staan beschreven. Inmiddels wel heel veel leeswerk.

Comment

En waar zit bij die van jou de radio dan Rick?

Comment

Radio zit er niet in, maar de meeste mensen lopen toch met een smartphone op zak en daar zit het wel op. :D

Wil je echt hobbybobben (maar let op dat je garantie dan vervalt) dan kun je er zelfs een JB Systems MPL-1 media speler in schroeven. FM-tuner, USB MP3-speler en SD-kaart speler in 1. Kun je op de interne accu aansluiten, aangezien de MPL-1 alles slikt tussen de 8 en 18V DC en de interne accu tussen de 12V en 14V afgeeft. Dan heb je een Tailgater met afstandsbediening. :mrgreen:

In de B-stock hebben we overigens nog een gebruikt model staan (retour gekomen, beschadigde doos en zonder microfoon) waar 6 maanden garantie op zit. Kost 89 euro en verschijnt vandaag of morgen in de webshop.

Comment

Working...
          X