Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Oke, ik zoek eigenlijk een goede draadloze microfoon, met een goed bereik, 19 inch inbouwbaar, storingvrij. Budget: Zo'n 250 euro (het is niet veel, maar is ook maar voor een aantal keer per avond) Hebben jullie goede suggesties? Die Line6 is volgens mij niet inbouwbaar helaas?
Ik heb zelf de line 6 G90 set en ook een losse thh12 handheld microfoon.
Ik heb zelf ook een 2 sets de 365 van senheisser, 2x Akg wms 40 pro vocal, wat gewone 165 van sennheiser, wat pgx setjes van shure en een eerste draadloze set de dap 193 nog wat.
Van al deze sets is bereik nagenoeg gelijk. Alleen de dap gaat gek genoeg stukken verder.
Als het om klank gaat is de senheiser met de .65 handheld de lekkerste daarna vind ik de line 6 dan de shure daarna de akg. De dap werkt super fijn maar dan eigenlijk vooral voor presentaties. Voor live werk is deze naar mijn idee stukken minder geschikt.
Comment