Announcement

Collapse
No announcement yet.

kabels buiten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kabels buiten

Ik moet binnen enkele weken buiten een geluidsinstallatie opzetten. Maar het betreft een tamelijk terrein en ik heb maar 4 topjes (4 x 450 watt en 2 x 150 watt) ter beschikking gekregen ( dit is van de organisatie zelf). Ik weet dat ik sowiso niet met de topjes zal toekomen voor het geluid, maar omdat het voor achtergrondmuziek is, willen ze niets extra huren. Maar om toch het maximale uit het setje te halen moet ik met kabels sowiso over het grasveld met audiokabels ( moet ik sowiso ook voor stroomtoevoer). Maar over dat grasveld loopt ook het volk. Vrij gevaarlijk dus. We hebben nu wel kabelgootjes ter beschikking, maar echt een optie is dit niet, want ze bestaan uit zeer lichte plastiek, niet het type om eventjes over te wandelen. Een beetje wind en ze waaien overigens direct weg. In de lucht kan ik ook al niet met mijn kabels, en dit is trouwens ook niet zo netjes. Weten julie hoe ik dit oplos?

Comment

Haha, was het maar waar. Hoewel het thema de boerenbuiten is, denk ik niet dat ik even het grasveld mag omspitten, er zit trouwens nog een stukje plankier tussen en dat wordt een beetje lastig. De kabels houden hier volgens mij ook niet zo van, evenals de eigenaar van de kabels... maar misschien is het wel een optie om de kabels gootjes een stukje de grond in te duwen. Moeten ze normaal wel aankunnen, en aangezien ze geel zijn, ziet iedereen ze wel liggen en zullen zer er ( hopelijk) niet over vallen.

Comment

Originally posted by StijnS View Post
        Dit maakt me dag haha,

Maar hoeveel meter kabels liggen er dan?

Comment

Hmm, ik schat een 20 tot 30 meter, niet gek veel dus, maar genoeg om 75% van de ouders en 50% van de kindertjes tegen de vlakte te laten gaan

Comment

Misschien ff omroepen aan het begin om op te passen voor de kabels? ;)

Comment

Het volk komt toe en gaat weg waneer ze willen, het is een opendeurdag zie je? Het is een vrij zinloze bezigheid om dit ieder kwartier te doen, en dan nogaltijd geen waterdichte oplossing.

Comment

Oo oke dat wist ik niet, en bordjes neerzetten lijkt me ook onbegonnen werk, ik denk dan dat je het best kan hopen?

Comment

Tjah, dan ga ik toch voor die kabelgootjes in de grond duwen + hopen. En stiekem ook een beetje hopen dat er misschien iemand is die dit al meegemaakt heeft en een goeie oplossing heeft.

Comment

Je kan een soort van zeil met de grond gelijk maken? Misschien met de ouderwetse haringen?

Comment

Dat is nog een interessant idee... hoewel ik misshien op zoek zal gaan naar een iets kleinere/ langwerpigere oplossing.

Comment

Tadaa!

Comment

Misschien kan ik ook enkele palletten gebruiken, ik denk dat dit niet echt zal storen in het thema de boerenbuiten, en het is nog beter voor de kabels ook. Maar bedankt jongens, hier kan ik wel mee voort, wat mij betrft kan er een slotje op.

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
                            Tada, de ideale oplossing voor het probleem. Een andere oplossing zijn de gewone standaard verkrijgbare Yellow Jackets ( die rubberen kabelgoten die aan je aan elkaar kan koppelen) Over de Yellow Jackets kunnen zelfs vrachtwagens rijden!

Comment

Ik vrees dat daar helaas geen budget meer voor zal zijn, het wordt roeien met de riemen die we hebben...

Comment

Working...
                              X