Ik moet binnen enkele weken buiten een geluidsinstallatie opzetten. Maar het betreft een tamelijk terrein en ik heb maar 4 topjes (4 x 450 watt en 2 x 150 watt) ter beschikking gekregen ( dit is van de organisatie zelf). Ik weet dat ik sowiso niet met de topjes zal toekomen voor het geluid, maar omdat het voor achtergrondmuziek is, willen ze niets extra huren. Maar om toch het maximale uit het setje te halen moet ik met kabels sowiso over het grasveld met audiokabels ( moet ik sowiso ook voor stroomtoevoer). Maar over dat grasveld loopt ook het volk. Vrij gevaarlijk dus. We hebben nu wel kabelgootjes ter beschikking, maar echt een optie is dit niet, want ze bestaan uit zeer lichte plastiek, niet het type om eventjes over te wandelen. Een beetje wind en ze waaien overigens direct weg. In de lucht kan ik ook al niet met mijn kabels, en dit is trouwens ook niet zo netjes. Weten julie hoe ik dit oplos?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kabels buiten
Collapse
X
-
Haha, was het maar waar. Hoewel het thema de boerenbuiten is, denk ik niet dat ik even het grasveld mag omspitten, er zit trouwens nog een stukje plankier tussen en dat wordt een beetje lastig. De kabels houden hier volgens mij ook niet zo van, evenals de eigenaar van de kabels... maar misschien is het wel een optie om de kabels gootjes een stukje de grond in te duwen. Moeten ze normaal wel aankunnen, en aangezien ze geel zijn, ziet iedereen ze wel liggen en zullen zer er ( hopelijk) niet over vallen.
Comment
Comment