Announcement

Collapse
No announcement yet.

RCF ART 312a geeft geen signaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• RCF ART 312a geeft geen signaal

Beste Bax lezers,

Tijdens een langdurige vertraging van een speaker bestelling heb ik 2 leen speakers opgestuurt gekregen. Vandaaag wilde ik deze aansluiten omdat deze morgen nodig zijn op een congres. 1 van de speakers geeft helemaal geen signaal. De stekker zit erin, knop op 'aan' gezet maar hij geeft helemaal geen signaal. (heb al nagekeken of de stroom het doet).

Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn? Zekering kapot van de speaker? En is dit makkelijk te vervangen?

Ik hoor graag reactie's van iemand.

Groeten Mark

gain open?
    volume open?
    rotte signaal kabel?

Comment

Heb het al met een andere signaal kabel geprobeerd. Maar het lampje achterop de speaker gaat gewoon helemaal niet branden als ik hem aanzet. Hij doet helemaal niks.

Groeten Mark

Comment

Uitgangssignaal werkend? Ook op een andere speaker geprobeerd??

Comment

Ja, verder werkt alles uitstekend. Het is puur de speaker die geen signaal geeft.

Comment

zit er zo'n glaszekering in?
            staat meestal fuse bij, aan de achterkant.

Comment

Ja, klopt. Die zit naast de stroom ingang. Klein glasbuisje. Zal die zekering dan gewoon door zijn? Zo ja, waar haal ik dan zo'n nieuwe?

Comment

Originally posted by MC Oosterbeek View Post
                Ja, klopt. Die zit naast de stroom ingang. Klein glasbuisje. Zal die zekering dan gewoon door zijn? Zo ja, waar haal ik dan zo'n nieuwe?
                je moet hem er eerst uithalen om te kijken of ie kapot is.
                zoja, neem hem even mee naar de gemiddelde electro zaak om de goede te hebben. zit veel verschil in die dingen. waarschijnlijk is het gewoon een 16A maar durf het niet zeker te zeggen.

Comment

Oke! Ik ga morgen meteen even langs een electro zaak in de buurt. Hoop dat het hiermee opgelost is. Bedankt voor de hulp iig!

Groeten Mark

Comment

Wat ook nog wel eens kan is dat er onder het kapje van je fuse al een reserve zekering zit. Deze kan je dan natuurlijk ook gewoon gebruiken.

Comment

Working...
                    X