Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koolsound

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koolsound

Ik heb net een nieuwe set gekocht en ben eigenlijk alleen nog op zoek naar een goed paar speakers.
    Nu zag ik een paar Koolsound pearl 6 op de bax webshop staan voor een degelijke prijs van € 239,-.
    Nou hoorde ik dat deze speakers uit dezelfde fabriek komen als de KRK en dat er niet heel veel verschil tussen deze twee zit (correct me if I'm wrong)
    Heeft iemand toevallig ervaring met dit merk?

Alvast bedankt

Ik heb ook al eens gehoord dat de maan van kaas is... toch weet ik niet of het zo is. :D
    Maar zonder dollen, mij lijkt het sterk dat dit uit dezelfde fabriek komt... laat je niet misleiden door het uiterlijk dat sterk op KRK lijkt, het kan ook prima zo zijn dat KoolSound het ontwerp van de KRK gewoon keihard gekopiëerd heeft en door een of andere chinees in elkaar heeft laten zetten.

En wanneer ik kijk naar de originele foto van een KRK Rokit 6 en een Koolsound versie, kan ik alleen maar concluderen dat KoolSound goed is in copy/paste en Paint. Want het KoolSound logootje is er keihard overheen geplakt, iets wat je goed kan zien.

Comment

Helaas moet ik Rick gelijk geven, het zou ontzettend mooi zijn als de Pearl 6 net zo klinkt als de RP6. Eerlijk gezegd weet ik dit niet, dit product is nog niet bij ons binnengekomen dus we hebben hem nog niet uit kunnen proberen. Zodra we dit hebben gedaan wordt dit ongetwijfeld gepost, er zijn genoeg collega's plus ikzelf die wel eens een vergelijkinkje willen trekken!

Koolsound is inderdaad goed in ctrl+c ctrl+v, maar de prijs van 239 euro is dit niet bepaald een Koolsoundprijs. Ik verwacht dus wel dat de kwaliteit van het product wel beter is als we van Koolsound gewend zijn, maar ik verwacht niet dat ze uit dezelfde fabriek komen als KRK!

Comment

Ik heb de Pearl6 getest en het geluid is erg goed te noemen. Wel is het zo dat ze wel net iets minder klinken dan de RP6. Dus er zit wel iets kwaliteitsverschil in. Maar voor deze prijs vind je niet snel iets beters.

Comment

Erg goed is een breed begrip natuurlijk... ben wel benieuwd naar koolsound!

Comment

Ik zoek ook nog nieuwe monitoren, de krk's zijn me wat te duur dus zit ik te kijken naar deze speakers.
            Heeft iemand ze nog gehoord? of heeft iemand ze waar ik ze kan beluisteren?

Comment

Originally posted by stinos2000 View Post
              Heeft iemand ze nog gehoord? of heeft iemand ze waar ik ze kan beluisteren?
              Kijk naar je adresbalk, kijk naar het logo en de naam die op het forum prijkt, denk aan Goes en een wereld gaat voor je open...

Comment

Een beetje te ver weg, zelfs voor een dagje uit. Lijkt me niet dat je daar de hele dag zit te luisteren en prutsen.
                Ook vind ik het lullig om er te gaan luisteren en niks bij bax-shop te kopen (komt omdat ik een winkel tegenover me heb).
                Vind mijn moeder onbeschoft...
                Maar weer on-topic!

Comment

Uhm... dan ga je toch lekker naar de winkel tegenover je om te luisteren? Kan je ze direct kopen ook, toch?

Comment

Luisteren lukt niet want het is een beetje een beginners zaakje, maar zeker wel vertrouwt.
                    Ik ga is luisteren bij een andere winkel bij mij in de buurt.
                    Maar nu niks meer daarover, van mij mag het weer ontopic!

Comment

Working...
                    X