Announcement

Collapse
No announcement yet.

nog 2 speakers?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoeveel mensen kopen een setje waar je niet het maximale uit kan halen? Ook al gebruik je het als achtergrond setje, er komt altijd wel een moment dat je full pull gaat, dus dan kan je beter investeren in een versterker die dat leuk vind om te doen dan in een versterker die je dan pijn moet gaan doen...

Comment

Daar ben ik het met je eens, maar het was om de vergelijking kloppend te maken. Zoals je in de vergelijking nu ook kunt zien, moet die kerel 4x lopen om de lading op te pakken en naar weet-ik-veel-waar te vervoeren. ;) Dat is niet praktisch. Dan liever een sterke kerel die dat zwikje in één keer oppakt en er 2x zo ver mee kan lopen.

Comment

en en man (als het nodig is) nog wat meer kan dragen.

Comment

Wat bedoel je nu precies? Probeer eens wat duidelijker uit te leggen wat je bedoelt door langere zinnen te maken waarin je duidelijk maakt waar je op reageert.

Comment

ik bedoel:
            je hebt:
            een man die 80kg kan dragen.
            een sub van 45kg.
            en dat laat je hem altijd dragen.
            maar je leent wel is een andere sub en die weegt 70kg.
            en die kan ie ook dragen.

Comment

uhhhmm ja zoiets alleen zie dit als een brug van een draagcapiciteit van 1000 kg...

elke dag gaat het goed maar dan komt er een auto van 1300 kg krak brug kapot...

Comment

nee dat is niet wat ik bedoel.
                je hebt een versterker van 800 8ohm.
                je hebt zelf een luidspreker van 500 8ohm.
                maar je een nieuwe kopen, 1tje van 700 8ohm.
                en dat kan dan ook nog.
                snappie?

Comment

Kan wel, maar dan heb je weinig headroom (moet die kerel meer kracht zetten en energie uitoefenen om alles getild te krijgen).

Terug naar de originele vraag nu maar!

Comment

Haha we wijken inderdaad af!

Het is erg belangrijk om je versterking in orde te hebben je wilt niet dat halverwege een gezellige avond je versterkers het niet meer trekken bezuinig hier dus niet te veel op en het belangrijkste! Zorg dat het klopt!

Comment

Working...
                    X