Announcement

Collapse
No announcement yet.

versterker.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• versterker.

Wat is de beste versterker voor 2xmc 8 van (dap-pro).
    Het mag maximaal 150 euro kosten.

We hebben inmiddels in meerdere topics van jou advies gegeven over nette versterkerreeksen. Echter, zo te zien doe je er niet zoveel mee, want het blijft op hetzelfde neerkomen.

Ik zal kort zijn, neem een versterker uit de Palladium-reeks welke 1,5x het RMS vermogen kan leveren dat de luidsprekers aankunnen.

Hiernaast vraag ik me af waar je die kleine dingetjes voor gaat toepassen, want hier zul je echt niet mee vooruit gaan. Het is meer hout dan luidspreker, en dat hebben we volgens mij al vaker gezegd...

Comment

dit is vast weer voor zijn vriend die weer een kapotte computer heeft:D.
      en de mc is zeker niet van dap-pro! meer van dap-prut.

Comment

Mag ik vragen waarom jullie mij zo behandelen.
        De versterker is door de dap-pro mc 8 voor kleine feestjes thuis.
        Kan ik met 2xmc 12 en 1xpalladium 700 60 man aan het is zachtjes op de achtergrond.

Comment

Originally posted by djtommie View Post
          De MC reeks van DAP is niet echt een kast waar mooi geluid uit komt, dus daarom zullen (hoe flauw dan ook) sommige mensen je niet serieus nemen. Maar als de MC voor jou en wat je er mee doet goed is, moet je die mensen maar niet serieus nemen.

Om terug te komen op je vraag: Kijk even op de highlite site wat voor vermogen jouw kastjes zijn en doe dat x1,5. Al de versterker dat levert bij 8Ohm is dat een goede versterker.

Voorbeeld:
          de kast vraagt 200Watt, Doe dat X1,5= 300Watt, zoek dan een versterker die ongeveer 2x300Watt levert bij 8 Ohm

Een veel gemaakte fout is dat mensen denken dat als de versterker lichter van vermogen is dan de speaker, dat je dan de speaker niet op kan blazen, maar dat is onjuist.

Comment

dat dacht ik ook altijd:D

Comment

Originally posted by djtommie View Post
              De reden waarom je zo behandeld werd is als volgt: Je hebt al een hoop topics geopend wat eigenlijk allemaal over hetzelfde ging en hiervan ook al een paar op slot zijn gegaan. Het komt allemaal neer op hetzelfde wat je vraagt en als je dan ook nog eens wangedrag naar één van de mods vertoont, hebben mensen wat minder zin om jou te helpen. Voorlopig stel jij hier de vragen en mag je blij zijn als wij antwoorden. Tevens worden continu vet gedrukte letters ook niet gewardeert.

Comment

Originally posted by Fel en Bruut View Post
                De MC reeks van DAP is niet echt een kast waar mooi geluid uit komt, dus daarom zullen (hoe flauw dan ook) sommige mensen je niet serieus nemen. Maar als de MC voor jou en wat je er mee doet goed is, moet je die mensen maar niet serieus nemen.
                Dat is het niet. We hebben in diverse topics van djtommie advies gegeven (waaronder; spaar even door voor iets dat beter klinkt en waar je veel langer plezier van zal hebben), maar hebben hier nog vrijwel geen resultaat van gezien. En persoonlijk vind ik het best vervelend als je moeite doet om iemand advies te geven, maar dat dit blijkbaar niet ter harte wordt genomen, of in ieder geval wordt meegenomen om te overwegen in de beslissing.

Verder ook dit topic, waar we meer hebben verteld over de MC-reeks. Vreemd is echter wel dat djtommie tweemaal aangeeft dat het voor een vriend is waarbij de pc kapot is, maar dat precies hetzelfde setje wel op zijn drive-in website getoond staat. Ik zet er mijn twijfels bij.

Tot zover mijn verhaal en maar weer terug ontopic. Mocht iemand nog iets toe te voegen of op te merken hebben hieraan, stuur eventjes een PM.

Comment

zoek je een lichte versterker?
                  of maakt het gewicht niet zo veel uit?
                  Last edited by stijn; Monday-04-05-2009, 09:38.

Comment

maak niet vo veel uit het gewicht.

Comment

En waar zat je zelf aan te denken?

Comment

Hahaha Dap uiteraard dat is in elk topic toch?

Comment

Originally posted by roderickk View Post
                          En waar zat je zelf aan te denken?
                          Tegen wie zei je dat?
                          Als je het tegen mij dat:
                          Ik zat inderdaad aan dap te denken.
                          Maar dan niet de palladium maar de darkshade serie, die heeft best lichte versterkers en kosten niet veel meer dan de palladiums.
                          Last edited by stijn; Monday-04-05-2009, 20:07.

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
                            Hahaha Dap uiteraard dat is in elk topic toch?
                            Als jij mooie(re) alternatieven hebt, laat ze dan horen?

Comment

Er zijn tientallen versterkers te koop alleen alles van onze djtommie komt toch uit op dap en wordt toch niet aangeschaft.

Comment

Working...
                              X