Ik zou graag een deal met djtommie maken dat hij een foto maakt van zijn setje als de beslissing is genomen en de apparatuur is besteld. (Immers, mensen zien graag hoe hun advies is toegepast en het laat tevens zien dat wij niet voor niets veel vrije tijd in deze topics steken.)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
versterker.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by stinos2000 View PostTegen wie zei je dat?
Als je het tegen mij dat:
Ik zat inderdaad aan dap te denken.
Maar dan niet de palladium maar de darkshade serie, die heeft best lichte versterkers en kosten niet veel meer dan de palladiums.
Comment
-
Ik had 4 DSA800 in een vaste installatie zitten in een diverse kroegen, alleen maar rare problemen. Van uitvallen en niet meer aan gaan tot dikke kortsluiting in de amp.
Door ze te vervangen voor andere ampjes kwam ik er ook achter dat ze best een lichte voeding hebben, net als de Palladium reeks...
Comment
-
Je blijft uiteraard wel in de budgetreeks, daar moet je rekening mee houden. En hoe is er bij verhuur mee omgegaan? En staat het spul 24/7 te spelen?
Hier is het simpel. Zoek je een leuke goedkope versterker voor je drive-in, of vergelijkbare toepassingen: Palladium.
Zoek je een versterker welke op elk moment van de dag, 24/7 aan moet staan en altijd moet blijven spelen, neem dan een wat betere versterker...
Alle waar naar zijn geld.
Comment
-
Heel verschillend, 1 werd idd elke dag gebruikt, het rare was wel dat die het langst mee ging. 2 waren alleen bij zaalverhuringen in gebruik en de 4e alleen op vrijdag en zaterdag avond. alles wat beveiligd met een horeca limiter, maar er is er dan ook geen 1 echt opgeblazen
De Palladium is idd een leuke maar enge versterker...
Comment
-
2 waren alleen bij zaalverhuringen in gebruik
Ik snap niet wat je eng vindt aan die versterker? Een wat lichtere voeding dan je bent gewend, so what? Dan spaar je maar door voor een Crest o.i.d. ;)
Comment
-
De rede waarom ik ze eng vind is omdat ik er 8 heb gehad (P1600 en P2000)en daarvan is er bij 3 een nuclear wolkje uit kwam en dan ook meteen je speakers vast last. De ampen zijn redelijk, de clipbeveiliging zeer zeker niet. In die budgetreeks vind ik de LD ampjes wel goed.
P.s. Ik ben van Crest weer terug gestapt naar de TAS reeks van DAP
Comment
-
Harder willen dan kan... :) Nee, klopt ook wel, ik heb het goed op zijn flikker gegeven en dat doe ik nu nog, alleen nu kan het ook. Maar de voedingen van een Palladium smelten gewoon als ze het niet meer trekken. Nog even voor de duidelijkheid, op 8ohm belasting heb je echt nergens last van.
Comment
Comment