Hallo mensen,
Ik zoek een luidsprekerset, die aan de volgende eisen voldoet:
- levert veel bass
- actief
- geluid tot ongeveer (indicatie) 300 man
- als meer geluid nodig is, bij te huren, die er goed op aansluit.
Budget is rond de 3000 euro, ik had zelf wat research gedaan en kwam op de volgende sets:
DAP Soundmate 3 MKII:
dB Technologies Flexsys Band System luidsprekerset;
DB Technologies DX Club XD12 luidsprekerset;
Doeleinde is grotere feesten (schoolfeesten) en buiten feesten. Genre is House, dubstep, moombahton tot top40
Naar mijn mening is de DAP set de beste optie, omdat ik die in mijn buurt makkelijk en goedkoop een 2de set bij kan huren, enige minpunt is dat er hele positieve, maar ook negatieve reviews zijn. Iemand ervaring met deze set?
Ik ben van plan om ze te gaan beluisteren, dan heb ik een idee naar welke ik specifiek moet gaan luisteren.
Alvast bedankt
Ik zoek een luidsprekerset, die aan de volgende eisen voldoet:
- levert veel bass
- actief
- geluid tot ongeveer (indicatie) 300 man
- als meer geluid nodig is, bij te huren, die er goed op aansluit.
Budget is rond de 3000 euro, ik had zelf wat research gedaan en kwam op de volgende sets:
DAP Soundmate 3 MKII:
dB Technologies Flexsys Band System luidsprekerset;
DB Technologies DX Club XD12 luidsprekerset;
Doeleinde is grotere feesten (schoolfeesten) en buiten feesten. Genre is House, dubstep, moombahton tot top40
Naar mijn mening is de DAP set de beste optie, omdat ik die in mijn buurt makkelijk en goedkoop een 2de set bij kan huren, enige minpunt is dat er hele positieve, maar ook negatieve reviews zijn. Iemand ervaring met deze set?
Ik ben van plan om ze te gaan beluisteren, dan heb ik een idee naar welke ik specifiek moet gaan luisteren.
Alvast bedankt
Comment