Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark DMC2 HID controller voor o.a. CUE

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Numark DMC2 HID controller voor o.a. CUE

Hey mannen.

Ik heb intresse om toch via de computer te gaan draaien en dan met deze controller http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-g...t-details.html

Maar hoe werkt dat precies en werkt het fijn iemand ervaring hiermee.

Ik wil wel graag deze numark ook voor mijn collega die niet echt kan beatmixen deze bevat namelijk een bpm counter en een beat lock.. en dat heeft hij aventoe nodig.

Topictitel aangepast, waarom een link als titel?

Verder, heb je al eens de naam van het beestje in Youtube ingevoerd? Op Youtube staan vaak erg handige tutorials en video's van complete reviews! Ook van dit apparaatje zijn filmpjes beschikbaar.

Comment

Hoi Party drive inn,

Met de controller zelf heb ik geen directe ervaring. Met Numark Cue wel. Zelf draai ik namelijk met 2 Numark ICDX spelers welke ook werken samen met Cue.

Het programma werkt na wat klooien erg fijn. Het is duidelijk zichtbaar dat het een aftreksel is van virtual DJ. Qua functies en werken lijkt het er daar door ook veel op.

De werking van de controller is gewoon zoal andere numark producten. De controller geeft door aan de pc wat je wil. Vervolgens geeft de computer weer de afspeeltijd en titels door aan de controller.

Voor beatmixen is het met mijn laptop vind ik persoonlijk niet geschikt. Bij mijn opstelling (wat ook aan m'n laptop, hub enz kan liggen) onstaat er altijd vertraging bij instarten en is het moeilijk bij pitchen. Wel bevat het programma een beatsync waardoor de beats gelijklopen. Maar ja dat is ook niet alles.

Maar is de MEP/SEP van pioneer geen optie? Daarbij is de software volgens mij direct inbegrepen en kan je uitbreiden naar een CD/USB unit.

Succes ermee!

Comment

Ik heb een tijdje geleden ook gekozen voor een USB hardware controller. Mijn keuze is gevallen op Cortex. Waarom? Het is een redelijk nieuw merk wat wil concurreren met Denon. De prijzen ervan liggen iets lager en is toch wel echt kwaliteit, tevens heeft het ook leuke effecten. Ik weet niet meer uit mijn hoofd wat de voordelen zijn ten opzichte van de Numark. Meer USB-poorten/toetsenbord functie (wat wel een must is)? Op aboutdj staan leuke reviews.

Comment

Na even op you tube gekeken te hebben ben ik toch wel overtuigd dat het een handig apparaat is!

binnenkort maar eens een kijkje nemen om aan te schaffen!

Comment

Open dag, Dick, open dag. :D 7,5% korting. ;)

Comment

Klopt hellemaal! weet alleen niet of ik het ga redden die dag.

Comment

Maar als ik hem uit duitsland haal is die maar 215 euro en verzenden is gratis dus dan is 7,5% niets :p

Comment

7,5% korting, kans op het winnen van leuke gadgets en gratis workshops op de open dag én een forum waar je al je vragen kwijt kunt...
                  Vind dat maar eens in Duitsland. :)

Comment

Klopt Klopt... Al met al scheelt het wel flinke euro,s dat bedrijf (zal geen naam noemen) bied 30 dagen geld terug garantie en 3 jaar voledige reperatie/vervang garantie dus best oke.

Comment

Working...
                    X