hallo ik ben nieuw hier en nog niet heel bekend met pa
nu is mijn vraag ik heb 2 subs van mackie aangesloten op een american audio vlp 1500 amp
nu levert de amp 450W RMS per kanaal op 8 Ohms
de subs kunnen 600 watt rms aan op 8 ohms
ik heb vanaf de subs elk een kabel met speakon stekker dus 2 kabels aangesloten op de amp
ik gebruik 1 xlr ingang op de amp en heb de amp op parralel gezet zodat bijde speakon uitgangen gebruikt worden met 1 xlr ingang
nu zag ik dat de vlp 1500 1400W RMS op 8 Ohms kan leveren
dus dat zou 700 watt rms per sub zijn dus dan zouden de subs beter presteren toch ?
nou is mijn vraag stel ik gebruik de brug functie worden dan ook de 2 speakon uitgangen gebruikt ? of gaat dat dan via 1 uitgang
dan zou ik zelf een speaker kabel in elkaar moeten zetten van 1 naar 2 kabels toch ?
en als ik er nog 2 subs extra op aan zou sluiten dus 4 subs op gebrugde modus
krijgen dan alle 4 de subs 1400 watt delen door 4
350 watt rms ?
of zouden jullie dan nog een extra versterker erbij kopen ?
nu is mijn vraag ik heb 2 subs van mackie aangesloten op een american audio vlp 1500 amp
nu levert de amp 450W RMS per kanaal op 8 Ohms
de subs kunnen 600 watt rms aan op 8 ohms
ik heb vanaf de subs elk een kabel met speakon stekker dus 2 kabels aangesloten op de amp
ik gebruik 1 xlr ingang op de amp en heb de amp op parralel gezet zodat bijde speakon uitgangen gebruikt worden met 1 xlr ingang
nu zag ik dat de vlp 1500 1400W RMS op 8 Ohms kan leveren
dus dat zou 700 watt rms per sub zijn dus dan zouden de subs beter presteren toch ?
nou is mijn vraag stel ik gebruik de brug functie worden dan ook de 2 speakon uitgangen gebruikt ? of gaat dat dan via 1 uitgang
dan zou ik zelf een speaker kabel in elkaar moeten zetten van 1 naar 2 kabels toch ?
en als ik er nog 2 subs extra op aan zou sluiten dus 4 subs op gebrugde modus
krijgen dan alle 4 de subs 1400 watt delen door 4
350 watt rms ?
of zouden jullie dan nog een extra versterker erbij kopen ?
Comment