Hallo iedereen,
Ik heb al zeer veel gehoord over een DI box, verschillende verhalen en verklaringen, maar ik zou graag eens weten wat nu de echte verklaring is.
Tot hiertoe weet ik dat er een actieve en passieve bestaat, en dat het de imperantie aanpast van je invoerapparaat voor het naar je mixer gaat.
Ik had er dus een aantal vraagjes over.
1: Wanneer heb je een DI box nodig?
2: Wanneer gebruik je een actieve DI box?
3: wanneer gebruik je een passieve DI box?
4: Verbruikt een actieve DI box veel batterij?
5: Wat gebeurd er als je een DI box tussen je mixer en invoer zet, en je hebt er geen nodig?
6: Wat gebeurd er als je geen DI box tussen je mixer en invoer zet, en je hebt er wel een nodig?
7: Is het schadelijk een DI box te gebruiken als je er geen nodig hebt?
8: Is het schadelijk geen DI box te gebruiken als je er wel een nodig hebt?
9: Voor welke instrumenten heb je een DI box nodig, en voor welke geen?
10: Hebben jullie een DI box die jullie kunnen aanraden? Graag niet te duur voor on-tour (podium) gebruik?
Alvast superhard bedankt!
Simon
Ik heb al zeer veel gehoord over een DI box, verschillende verhalen en verklaringen, maar ik zou graag eens weten wat nu de echte verklaring is.
Tot hiertoe weet ik dat er een actieve en passieve bestaat, en dat het de imperantie aanpast van je invoerapparaat voor het naar je mixer gaat.
Ik had er dus een aantal vraagjes over.
1: Wanneer heb je een DI box nodig?
2: Wanneer gebruik je een actieve DI box?
3: wanneer gebruik je een passieve DI box?
4: Verbruikt een actieve DI box veel batterij?
5: Wat gebeurd er als je een DI box tussen je mixer en invoer zet, en je hebt er geen nodig?
6: Wat gebeurd er als je geen DI box tussen je mixer en invoer zet, en je hebt er wel een nodig?
7: Is het schadelijk een DI box te gebruiken als je er geen nodig hebt?
8: Is het schadelijk geen DI box te gebruiken als je er wel een nodig hebt?
9: Voor welke instrumenten heb je een DI box nodig, en voor welke geen?
10: Hebben jullie een DI box die jullie kunnen aanraden? Graag niet te duur voor on-tour (podium) gebruik?
Alvast superhard bedankt!
Simon
Comment