Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ set, alles erop en eraan.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ set, alles erop en eraan.

Hey,
    Ik ben nieuw hier. Ik wou een DJ set kopen voor beginner. En ook alles erbij, dus speakers, versterkers, kabels enzovoort. Graag zo goedkoop nodig. Het hoeft namelijk niet een top setje te zijn, het is voor mijn kamer alleen ;).

Alvast bedankt

"zo goedkoop mogelijk"
    Zou ik niet doen, neem liever een setje waar je eventueel nog mee op pad kunt. Grote kans dat je eerst straks verjaardagsfeestjes gaat draaien met je apparatuur en steeds verder gaat.

Mocht je je echt willen toeleggen op thuis-DJen, neem dan een monitorset in plaats van een PA-set.

Verder, goedkoop = duurkoop. In het budgetsegment zijn er wel veel leuke producten, maar laat de echte onderkant van de budgetmarkt links liggen.

Verder hebben wij een budget nodig, of je wilt draaien met tabletops, een dubbele CD-speler of draaitafels, óf wellicht een dubbele SD-player, óf misschien zelfs wel via je laptop/pc door middel van timecode of MIDI...
    de mogelijkheden zijn echt eindeloos, specificeer je wensen wat meer.

Comment

800 euro? Tabletops.
      Ja is leuk voor feestjes, ik zat al te denken aan reloop, Maar dan heb ik weer geen speakers voor dat geld ;)

Comment

800 euro compleet ga je niet redden denk.

Comment

Als ik zo even snel kijk is dit een leuke oplossing dj-set. Dan sla je het echte hobby segment over, als speakers zou je moet kijken naar studio monitoren. De cd spelers zijn zeer leuk en hebben heel erg veel functies.

800 euro compleet red je wel, maar dan wil je over 2 maanden alweer iets nieuws.

Comment

Je kunt ook een luidspreker installatie huren als je eens ergens moet draaien. En als je steeds meer gaat draaien, kun je van de opbrengst van vorige keren zelf een PA-installatie kopen.

De set die roderickk aanhaalt is echter een prima set waar je erg veel plezier van kunt hebben. ;) Ga hem eens uitproberen bij Bax-shop.

Comment

Kan ik niet gewoon een Logitech X-530 aansluiten?

Comment

Natuurlijk is dat mogelijk

Comment

Whaha, ik heb een bod gedaan van 500 euro op 2 reloops RMP2. Dan koop ik los een blackfire RMX-30. Is dat een beetje goed??

Comment

Leuk setje, zeker om mee te starten, omdat je er nog mee vooruit en op pad kunt.

Comment

Wat voor kabels heb ik nodig om het aan te sluiten op standaard mini jack kabels?

Comment

Wat wil je waar op aansluiten?

Comment

Logitech x530

Comment

als je geluid wil hebben via de logitech hebben moet je een kabeltje van rca naar mini jack hebben

Procab CAB711 Basic koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

(kon de link niet wegwerken met de functie)

Comment

kan wel hoor: [url= link invoeren] tekst [/ url]

Is inderdaad de juiste kabel.

Comment

Working...
                              X