Announcement

Collapse
No announcement yet.

draadloze microfoon.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

U is nog steeds je..
    En ik vind persoonlijk de sennheiser beter klinken.
    Maar dit is een mening, een ander kan dit compleet anders ervaren. ;)

Comment

Gebruik ook de Sennheiser . Vind hem ook een mooi zuiver geluid hebben. zeker geen miskoop .

Comment

Smaken verschillen nu eenmaal, ik vind persoonlijk de Sennheiser wat te plat en de Shure wat warmer klinken. Ik neig dan ook meer naar Shure, maar beide merken zijn kwalitatief goed en hebben vrijwel alleen verschillen in klank en klankkleur. Bij Shure kun je geloof ik ook meer microfoons draadloos gebruiken, tenzij je natuurlijk de "Aufsteckzender" erbij koopt. Deze kun je d.m.v. XLR inpluggen onderaan je bedrade microfoon, maar dan loop je wel met een flink blok onder je microfoon!

Comment

Oke bedank allemaal voor jullie infotmatie.

Gr.tom

Comment

Originally posted by djtommie View Post
            Oke bedank ik heb er een gezien van dap audio.

Dat is in het algemeen best een goed merk.
            Is deze beter dan die andere.
            Is geen verkeerd merk idd,, is een goed merk als je het niet professioneel gebruikt! Anders zou ik toch overgaan op een ander merk,, maar voor in jou situatie is het perfect,, zeker omdat DAP niet te duur is.

Volgens mij zijn die bij dit bedrijf regelmatig in de aanbieding: [edit Rick: link weg]

Suc6 ermee!
            Last edited by Rick; Tuesday-15-12-2009, 13:12. Reason: link weg

Comment

Link naar concurrerende website weggehaald.

Comment

Ken zat bedrijfen die dap audio professioneel gebruiken. Maar een link neerzetten op het baxforum van een andere webwinkel slaat nergens op.

Comment

Het gaat ook totaal niet om het merk dat je gebruikt of waar je over praat, je moet het per product bekijken. Elk merk heeft zo zijn producten in het budget- midden- en topsegment, waarbij bij het ene product de prijs/kwaliteit perfect is en bij de ander iets minder. Het is de kunst om die producten te kunnen onderscheiden.

En dat is iets wat tegenwoordig nog steeds niet overal gebeurt, zo kijken veel artiesten al vies naar je als je de X-serie van DAP neerzet mét logo's, maar ze nergens over hoort klagen als je aankomt met een stack zonder logo's. Kwestie van óf papegaai spelen (napraten), óf een slechte ervaring met de meest lage productreeksen.

Terug naar de microfoons dan maar.

Comment

Ik ben op zoek naar een draadloze microfoon.
                    Het moet gewoon een goede (kwaliteits) microfoon zijn waar ik even mee vooruit kan.
                    Hij gaat voornamelijk gebruikt worden voor spraak maar voor zang is deze ook geen overbodige luxe.

Mij mag maximaal 300 euro kosten.

Momenteel gebruik ik een draadgebonden sm-58
                    (ik kijk even naar f&b, dat draadloze microfoon setje van jouw is dat niks? of was deze nu 600 euro?)

Comment

Dave, mail me of voeg me even toe op msn.
                      Heb misschien wel een leuk aanbod voor je. ;)

Mail adres vind je op mijn profiel.

Comment

is dit een goede microfoon?
                        de Sennheiser ew 135 G2

Ik wil hem dan "inruilen" voor mn draadgebonden shure-sm 58, is dit tevens een vooruitgang?

Comment

Dat setje wat jij had waren 2 Senheiser EW100G2 ontvangers met 2 865mics, dat setje heb je met een beetje zoeken wel voor 600 euro 2e hands.

Maar waarom niet de com51 van Dap? In jouw geval ruim voldoende.

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
                            is dit een goede microfoon?
                            de Sennheiser ew 135 G2

Ik wil hem dan "inruilen" voor mn draadgebonden shure-sm 58, is dit tevens een vooruitgang?
                            De SM58 is multiefunctioneler, maar de EW135 is een redelijk goede spraakmicrofoon. Als hij helemaal compleet is, dan is het een goede ruil.
                            Last edited by Fel en Bruut; Sunday-14-03-2010, 23:20.

Comment

Originally posted by Fel en Bruut View Post
                              Dat setje wat jij had waren 2 Senheiser EW100G2 ontvangers met 2 865mics, dat setje heb je met een beetje zoeken wel voor 600 euro 2e hands.

Maar waarom niet de com51 van Dap? In jouw geval ruim voldoende.
                              Omdat ik gelijk wat goeds wil hebben voor niet als te veel geld.'
                              maar als je zou kiezen voor de dap com51 of de Sennheiser ew 135 G2 welke zou je dan nemen?

Comment

De Sennheiser... Ik vind het ook een rare ruil, een SM58 van 75,00 (nieuw) tegen een Sennheiser EW100G2 met een 135G2. Daar betaal je op MP 2e hands nog rond de 250,00 voor.
                                Last edited by Fel en Bruut; Sunday-14-03-2010, 23:28.

Comment

Working...
                                X