Announcement

Collapse
No announcement yet.

draadloze microfoon.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zo bedoel ik de ruil niet, ik bedoelde het gewoon de sm-58 in te ruilen.
    Dus dat ik de sm-58 verkoop en ik daar bijvoorbeeld weer de sennheiser voor terugkoop.
    (en uiteraard wat geld bij leg)

Comment

als jullie zouden mogen kiezen tussen een Sennheiser ew 135 G2
      en een draadloze shure sm-58, welke zouden jullie dan nemen en waarom?

Comment

inmiddels heb ik een draadloze shure sm-58 in het bezit.

maar nu moet ik nog een statief.
        Wat is een goede microfoonstatief?
        aantal punten:

- Hij moet zwart van kleur zijn
        - er komt een draadgebonden / draadloze shure sm-58 op te hangen.

Comment

Ik zou persoonlijk altijd voor een K&M kiezen en daarin heb je ook weer verschillen in materiaal, lak, groot, klein, met of zonder boom.

Als je een goede stand voor een redelijke prijs wil hebben kun je keizen.
          voor de K&M 278 of de 21060 soft touch (beschadigd minder snel beter kwaliteit lak)

Comment

Draadloze Microfoon.

Hallo,

Ik wil voor m´n verjaardag een draadloze microfoon. Alleen ik snap er niet veel van. Mijn budget is tussen de 100 en 150 euro. Iets duurder mag ook!

Mijn wensen:
            - 19 inch in te bouwen (1HE!!!)
            - 1 Of 2 microfoons
            - Eentje die niet al te snel gaat piepen voor een speaker
            - draadloos natuurlijk
            - Makkelijk aan te sluiten

Kunnen jullie mij helpen, want dit is echt een doolhof voor mij.

Comment

Wat wil je er mee gaan doen? Zang, presentatie, spraak, karaoke, jongleren?

Comment

Ik wil er mee doen: zang, presentatie, spraak en af en toe karaoke.

Comment

Zeker weten

Comment

Owkee. Is die 19 inch in te bouwen? Want dat is wel een ding wat belangrijk is. Of kan je zo'n 19 inch inlay bestellen, en daarop zetten?

Comment

Ik heb zelf even lopen zoeken, en ik kwam deze tegen:

klik 1

Wat is het preciese verschil tussen deze en de SHURE? (behalve het bedrag).

Comment

Verschil is dat de een een Shure is en de ander een Sennheiser. En dat er dus verschillen in de klank zullen zitten. De een zweert bij Sennheiser, de ander bij Shure. Het is het beste om zelf beide microfoons uit te testen, handelbaarheid, gewicht, klank, feedbackgevoeligheid e.d. kunnen flinke verschillen in zitten.

Comment

beide zijn instapmodellen.. de shure is niet rackmountable.. tenzij je m op een 1u inlay vastplakt ofzo.
                          Ben zelf niet zo fan van de instapserie, zeker die van sennheiser ziet er goedkoop uit, en de antenne op de microfoon is vrij kwetsbaar weet ik van een collega....

Ik zou zelf kijken of je nog ergens een Sennheiser G2 setje kan kopen... die zijn waarschijnlijk aardig gezakt in prijs omdat de G3 lijn uit is... betere kwaliteit, meer mogelijkheden in kanalen. Wel nog steeds duurder dan de freeprot serie.. maar dan heb je ook wel iets veel beters!

edit: lees net je eigen post pas... dat gaat niet lukken met je budget.... maar sparen zou ik aanraden en tot die tijd anders even met draadgebonden uuuuuh.... DAP (o.i.d.) van een paar tientjes rotzooien
                          Last edited by zassie; Wednesday-14-07-2010, 20:58.

Comment

Ik heb momenteel een Behringer draadgebonde microfoon. Maar omdat ze steeds om de microfoon vragen, vinden wij het wel handig dat het draadloos wordt.

Ik wil in ieder geval een keertje langs de showroom gaan, en een aantal uitproberen, welke we het fijnste vinden.

Comment

Vraag maar geen EW100 G3 dan. Want dan ga je vanzelf wel sparen. :D

Freeports zijn voor jou doel denk ik prima. Hebben zelf ook jaren met 4 stuks gewerkt en op een enkele artiest na heeft nooit iemand geklaagd.
                              Afbreken van de antenne ben je zelf bij, als je ze netjes vervoerd en er ook netjes mee omgaat breken die antennes echt niet zo snel af.

Comment

Wij hebben hier een flightcase staan, alleen aan de boven en onder kant en de zeikanten steken zo'n 5 CM uit, met een profiel. Is dat erg, met die antennes?

edit; We zullen een aantal microfoons gaan proberen, en ook een aantal duurdere versies. We willen ook gaan kijken met het rondzingend geluid voor de boxen (willen we natuurlijk niet).

Comment

Working...
                                X