Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flightcase voor 2x draaitafel en SMX-2 12" mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flightcase voor 2x draaitafel en SMX-2 12" mixer

Beste mensen,

Ben op zoek naar een flight case voor mn synq set. Draaitafels lijkt me duidelijk. Alleen weet ik zo 123 niet welke case ik nodig heb voor een smx 2.
    waarschijnlijk weet iemand wel een case die in de shop te koop staat waar hij goed in past! :)

Alvast bedankt!
    grtz

Ik heb even voor je gezocht in de webshop, maar kan geen case vinden die plaats biedt voor 2 draaitafels en een 12" mixer.
    Wat je wel kunt doen is 3 aparte flightcases. :)

[edit] topictitel even meegenomen, komen wellicht nog meer vragen over.
    Last edited by Rick; Tuesday-12-05-2009, 20:10.

Comment

Sorry misschien was ik wat onduidelijk maar dat bedoel ik :) Ik wil juist 3 losse case omdat mn installatie op mn kamer staat en dat lijkt me nogal lastig om zon heel gevaarte van de trap af te sjouwen.

Ik zie wel een flight case:
      Reloop RMX-40 Single Case Pro

Deze mixer lijkt verdomd veel op de smx 2 kwa knoppen en formaat.
      Zou deze ook geschikt zijn voor mijn mixer?

Edit: Zou de mixer net te warm worden in een flight case tijdens gebruik?
      Last edited by timmetje; Tuesday-12-05-2009, 20:28.

Comment

RMX-40 is volgens mij ook een 12" mixer, dus zal waarschijnlijk wel passen. Misschien kun je ergens de maten vergelijken, dan weet je het zeker.

Deze zou ook moeten passen.

Comment

Het lijkt me sterk dat de mixer te warm wordt tijdens het gebruik.
          Hij zal zeker wel warmte produceren, maar wij gebruiken regelmatig een pioneer djm-800 en laten deze dan ook gewoon in z'n case zitten. Door de ingebouwde processor wordt hij wel warm maar het heeft nog nooit voor problemen gezorgd.
          Of het ook echt verantwoord is weet ik niet, misschien dat iemand anders hier een antwoord op heeft?

Comment

Lijkt me sterk dat een mixer erg warm wordt. Bij mijn eigen mengpaneel (JB Systems Beat 6 USB) heb ik er in ieder geval geen last van. Verder, vaak zit er in een flightcase nog wat schuim ter bescherming van de mixer, waar hij ook enige koeling uit kan halen (doordat dat schuim erg luchtdoorlatend is). Zou ik me dus niet teveel zorgen om maken. :)

Comment

Originally posted by Bart Coppens View Post
              Het lijkt me sterk dat de mixer te warm wordt tijdens het gebruik.
              Hij zal zeker wel warmte produceren, maar wij gebruiken regelmatig een pioneer djm-800 en laten deze dan ook gewoon in z'n case zitten. Door de ingebouwde processor wordt hij wel warm maar het heeft nog nooit voor problemen gezorgd.
              Of het ook echt verantwoord is weet ik niet, misschien dat iemand anders hier een antwoord op heeft?
              Bij mij komt hij zelden het kistje uit en eigenlijk nooit last gehad van warmte, maar bij mij zit onder in de kist wel een rooster.

http://http://www.caymon.be/html/zoo...odname=FCDJ600

Comment

Volgens mij valt het bij een gewone mixer ook wel mee met de warmte.
                De processor zorgt voor de warmte, daarom zal een pioneer djm-800 warmer worden dan een beat 6.
                Wellicht kan iemand van bax-shop hierop reageren wat fabrikanten zelf adviseren?
                Nu baseren we ons alleen op eigen ervaringen.

Comment

Working...
                X