Announcement
Collapse
No announcement yet.
welke monitors kopen
Collapse
X
-
Ik heb goede ervaringen met die van mackie, het design is praktisch voor in de dj-booth en er valt genoeg in te stellen op de voorkant. de andere twee zijn veel groter dan de eerste of moet je op de vloer neerzetten. Voor jouw doeleinden denk ik dat je het beste uit komt met de mackie.
-
SRM150 kan aardig wat geluid verzetten, zelfs zijn Behringer B205D kloon kan aardig tekeer gaan. Het concept is geniaal voor de prestaties die hij levert.
Of eentje genoeg is, ik denk het wel. Maar dat zou je altijd nog eens experimenteel kunnen ondervinden, is van tevoren niet goed te zeggen. Verder heb je altijd de 'niet goed geld terug' regeling, dus mocht hij voor je doeleinden toch iets tekort schieten dan zou je hem terug kunnen sturen/brengen. Mocht je er een tweede bij willen hebben dan is dat ook zo gepiept.
Ander voordeel is dat je de monitor relatief dicht bij je kunt zetten op een verticaal microfoonstatief zonder hengel. Dat in tegenstelling tot een relatief grote (vloer)monitor die je al snel een eindje van je vandaan houdt omdat hij vrij fors is.
Comment
Comment