Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat heb ik nodig? #beginner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wij hebben als klas wel eens feestjes gegeven bij iemand in de garage, 30 man. gewoon met een 5.1 home cinema setje van een euro of 70. gewoon flink hard zetten, alles actief.. lekker makkelijk. Maar wel binnen in een niet te grote ruimte. Hoe dit buiten klinkt is maar de vraag..

Heb je al een versterker voor je boxen? anders kan het zeker een duur grapje worden..

succes ermee :)

Comment

Originally posted by TomTheMusicFreak View Post
      Maar wel binnen in een niet te grote ruimte. Hoe dit buiten klinkt is maar de vraag..
      ik heb ook al met mijn stereo installatie (jvc ux g45) in mijn tuin (ook redelijk groot, vergelijkbaar met iets minder of een voetbalveld :s ) muziek afgespeeld. 80 w en 85 db, maar verder dan 10 meter moest je niet gaan staan, wilde je iets van de muziek horen...

Comment

Jawel, maar een slechte.

Comment

Het kan aan mij liggen maar als je er echt iets leuks van wil maken zou ik gewoon een setje huren.

Het word nu wel heel erg oud, slecht, niet echt voor geschikt, misschien wat bij kopen.

Kortom waarschijnlijk gaat er geld uitgegeven worden aan dingen die in de toekomst al niet meer voldoen en dan nog deze keer zelfs niet voor een echt ideale situatie kunnen zorgen.

Huur gewoon voor een paar euro een setje bij je lokale pa boer en klaar. Dan is het goed, netjes en werkt het zoals gewenst.

Comment

Haha oke zal welevenzien. Bedankt

Comment

Working...
            X