Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer DDX 3216

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer DDX 3216

Hallo allemaal,

Ik had een vraagje betreft de Behringer DDX 3216.

Is er iemand met enige ervaring van deze tafel.
    Ik kan hem namelijk voor een zeer leuke prijs overnemen maar wou toch graag wat meer informatie hebben.

Zijn er bepaalde punten waar ik extra goed op moet letten ?

Wat zijn de voor en na-delen van de tafel ?

Hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.

Mvg,

Kevin Lamain

Lamain Verhuur

De DDX3216 is een heel oud beestje.
    Toendertijd een prima tafel, maar de support is er inmiddels niet meer en de tafels kende soms wat software problemen naar wat ik begrepen heb.

Met de release van de X32 is het niet gek dat deze tafels er hier en daar - waar ze nog gebruikt worden - eruit gaan. Eerlijk gezegd lijkt het me een stuk verstandiger om door te sparen voor een X32 die veel meer mogelijkheden heeft en natuurlijk nog een hele tijd goede ondersteuning zal houden.

Comment

Grootste nadeel is naar mijn mening dat je de auxillaries niet met de faders kunt sturen.
      Verder even kijken of alle knoppen / faders nog goed werken en alles nog goed klinkt

Comment

Bedankt voor de info tot dus ver.

Echter betreft de X32, die gaat +/- 2500 euro kosten.

De DDX 3216 kan ik incl. flightcase voor 275 euro overnemen.

Graag zou ik nog wel willen weten hoe ik de auxen dan aan stuur ?

Niet door de faders ? maar hoe dan wel ?

Comment

SLGV: wat bedoel je met auxen niet met fader aansturen? Naar mijn weten kun je het volume van de auxen wel met faders aansturen maar niet per kanaal wat je er heen kunt sturen. Dit moet namelijk met die draaiknoppen erboven dacht ik.

TS: Ik vind de ddx3216 een leuke tafel om mee te beginnen maar niet de simpelste, naar mijn weten zijn er bijvoorbeeld geen libary's voor de compressor, gate e.d. meegeleverd. 275 is wel een leuk prijsje voor het apparaat als hij nog in goede staat is!

Comment

Dat bedoel ik ja, en dat kan soms erg omslachtig werken.
            Echter voor die prijs inclusief kist daar zou ik um ook wel willen hebben als ie nog goed werkt.

Comment

Working...
            X