Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ophogen F212

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ophogen F212

Hallo,

Ik zoek een manier om deze: http://www.bax-shop.nl/actieve-fullr...t-details.html
    F212 top van dB Technologies op te hogen.

Dit is omdat ik nu 2 Sub 18D's heb, en daarom wil ik de F212 hoger dan mijn oren hebben. Een tussenpaal is te onstabiel, weten jullie nog andere manieren?

Gr. Wff33

is een gewoon statief ook te onstabiel, anders is dit volgens mij de oplossing. En anders een mooie flightcase met eventueel een doekje erover kan ook helpen.

Comment

als je standaard 2 stolpjes bij hebt kan je de de bovenkanten er tussen knallen.
      werkt pefect.

Comment

Een statief onder deze speaker raad ik iig niet aan. Is vliegen misschien een optie?

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
          Een statief onder deze speaker raad ik iig niet aan. Is vliegen misschien een optie?
          vliegen is als als "beginnend bedrijf" (gevorderd bedoel ik een prg, ampco etc) is vliegen nooit een optie. alleen aan beginnen als er speciale beugels voor zijn dus ook echt voor de speaker, en als er vlieg punten op zitten.

Comment

Zitten er dan geen vliegpunten op? Ja, die zitten er op.

Comment

En waar wil je ze dan aan gaan ophangen? Oke de speaker heeft vliegpunten. Maar dan vliegt de speaker nog niet.

Hmmmm een degelijke berekende constructie van truss of statieven of takels gaan maken of hmmmm gewoon een flightcase ertussen knallen.

Alleen denk ik dat deze ts eens goed moet gaan nadenken wat hij nu eigenlijk wil en wat hij kan. Ik lees topics van ja ik heb 15.000 euro ga ff een trussje met wat lampen kopen en dit en dat en dan nu weet de ts niet eens een manier om een speaker wat hoger te krijgen. Beetje vreemd allemaal. Om eerlijk te zijn denk ik dat er een heleboel groot spraak tussen zit. Vooral omdat op het 1ne moment nergens aan 2x ee sub 18 d gekomen kan worden en dan niet veel later opeens gesproken word over 6 f212 en 12 sub 18d en delay en nog meer.

Ik geloof er dus helemaal niets meer van. Vond het al vrij sterke verhalen en wilde avonturen maar het blijft alleen maar meer tegenstrijdig worden.

Comment

@Ronnenniewshow, die F212's en 18D's waren niet van mij, maar van een vriend.
                Zelf heb ik dus 2 18D's en 2 F212's. Ik focus me zelf meer op verlichting.
                Meer boxen huur ik van die vriend, maar voor kleinere dingen heb ik genoeg aan mijn eigen set. Dus dan ga ik niks bijhuren.

Comment

Working...
                X