Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kan dit wel????

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan dit wel????

Een vriend van me nicht heeft thuis een versterker liggen.
    En die kan 10.000 wat per kant aan zegt hij.
    En mijn speakers zijn 300 watt.
    En hij zegt dat die versterker zich aanpast aan het aantal watt van mijn speaker en dat het beveiligt is.
    Dus als mijn speakers het niet aankunnen dat alles uitvalt.

Kan dit wel?
    Ik denk zelf van niet.

Mijn speakers: 2x devine artis 12 inch 300 watt.

wat je moet doen?
    ga naar hem toe en lach hem recht in zen gezicht uit.
    dat bestaat niet, dat zou een wonderversterker zijn. weer een broodje aap.

Comment

xD ik draai nu op het feestje van me zusje en hij is er nu ook.
      Hij zegt dat de versterker uit america komt.

Bedankt voor de snelle reactie.
      En hij is wel 2 koppen groter dan mij en hij is 16 jaar (mijn nicht ook).
      En ik ben 12 :)

Comment

Misschien een stomme vraag. Waarom heeft hij een versterker van 2x 10.000 watt?

Verder nee niet dat ik weet. Een versterker kan alleen maar de weerstand waarnemen. Niet hoeveel vermogen deze spoel in de speaker aan kan. Hij heeft in 1 ding een.soort van gelijk. Zet je hem vol open dan word het van zelf weer stil

Ik heb geen idee hoe oud hij is en waar hij de amp vandaan heeft maar als hij een amp heeft met een vermogen van 2x 10.000 watt heeft hij in ieder geval een flinke pot met goud gehad.

Comment

Of zo'n amp bestaat laat ik in het midden, het verhaal over aanpassen aan het vermogen is bullshit.
          Toch kan dat best wel goed gaan hoor, zolang je die speakertjes niet laat kraken gaat het goed. Als het teveel wordt voor de speakers hoor je dat echt wel.

Comment

vlug even op de site van bax kijken en je ziet rap dat bax niet meer dan 2x4500 watt verkoopt (kost overigens 8009 euro, koop je niet even voor in je slaapkamer...). lijkt me dan ook heel onwaarschijnlijk dat er veel versterkers bestaan die al het dubbele aankunnen (correct me if I'm wrong). En vanzelf aanpassen aan je speakers? ik zou toch willen weten hoeveel promille die jongen in zijn bloed had.

Ik kan wel geloven dat als je speakers écht helemaal verkeerd gekozen zijn ten opzichte van de versterker, ze rap kunnen uitvallen en dat je dan inderdaad niets meer hoort (lees als speaker = om zeep). Misschien bedoeld hij dit wel met "alles valt uit"

Comment

Ben nog nooit een versterker van 2x 10.000 watt tegengekomen.
              In ieder geval als hij dat al heeft, sluit jouw speakers hier niet op aan, kan er ook niks kapot!

Comment

Zijn vriend is dj en draait voor super veel man dus ja.

Comment

lekker veel reacties

Comment

Vind jij maar eens speakers die 10.000 watt aankunnen...

Ja, misschien levert hij dit wel op -x ohm (als dat überhaupt al kan?). Maar dat kan die amp niet aan. En dan valt alles uit ja.

Comment

ik nodig jouw vriend uit om hier zijn verhaal te komen doen, hij zal wellicht nog meer reacties hebben

Comment

Ik ben ook nog nooit zo'n versterker tegengekomen

Comment

Ja inderdaad, vraag eens of hij een account aanmaakt en het hier even verteld! Waarschijnlijk wordt het verhaal al gauw verdraait!

Misschien zoiets als een pmpo waarde!!

Comment

Maar geef maar merk en type. Lab gruppe heeft wel leuke met een vermogen van 14.000 watt verdeeld over 4 kanalen. Heftige machine met de prijs die er natuurlijk ook naar is. Knappe knul op je 16de om er 1 op je kamer te hebben.

Maar wed maar met hem dat het niet waar is en je kan wat leuks verdienen.

Comment

Hij zegt dat hij ook dat hij een subwoofer van 10.000 wat had en dat de subwoofer niet eens trilde.

Comment

Working...
                              X