Announcement

Collapse
No announcement yet.

beginnende dj vragen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die is niet bedoeld als sample controller. Je kunt de knoppen natuurlijk eenvoudig mappen, maar het is behoorlijk onoverzichtelijk werken naar mijn mening. Ik dacht zelf namelijk aan de Kontrol F1. Die is duidelijk bedoeld voor het gebruiken van samples.
    Wil je de samples trouwens gebruiken als extratje of toch erg belangrijk? Want als het een extratje is kan je ook kiezen voor wat minder knoppen. Allemaal keuzes die je kunt maken dus.

Comment

Ik bedoelde de x1 als mix controller, denk niet dat ts nog pads gaat gebruiken, een f1 kan er dan evt laternaast, daarnaast heeft de x1 een midi mode die on the fly kan wisselen, je hebt dus de controller maal 2, dus eigenlijk x2

Comment

maar zou de kontrol f1 samen met mijn ddj pioneer ergo k samen kunnen? en hoe ziet traktor er dan uit want ik zie op filmpjes dat de kontrol f1 veel visuele functies heeft dan maar moet ik dan steeds switchen tussen mijn virtuele mixer en f1 ?

Comment

Als je niet zelf gaat beatmatchen heb je geen ergo nodig. Dan staan die 2 grote pads de hele tijd niks tevdoen, ben je beter af met een x1

Comment

beatmatchen kan ik al met mijn ergo, zelfs zonder het gebruik van de lampjes (luisterend) maar ik moet zeg maar iets meer mogelijkheden hebben qua samples en effects. want heb nu de traktor le 2 maar zit dus te denken om pro te kopen maar vraag me daarbij af kan ik dan niet meteen een kontrol f1 of iets dergelijks + pro 2.5 kopen?

Comment

Kontrol F1 kan natuurlijk samen met elke andere MIDI controller die je wilt. Je moet het soms alleen wel even mappen, of je plukt een mapping die jij handig vind van internet. Mappen is dat je alle knoppen op je controller toewijst aan een functie in je software. Bij de Kontrol F1 zit al Traktor Pro, dus dan heb je ook al de goede software (alle controllers van Native Instruments ofwel NI, hebben de nieuwste en volledige versie van Traktor)

Comment

Working...
              X