Announcement

Collapse
No announcement yet.

Actieve fullrange speaker keuze

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Actieve fullrange speaker keuze

heya!, iemand een idee welke fullrange ik het beste kan kiezen bij (electro house, progressive-house ) in een budget van 160 euro per full range.

Nu is die BD210 159,- met 8 inc subs 200 watt
    en bijvoorbeeld en de BD208 149,- hoe kan dat nou een 10tje uitmaken??

En de devine artis 12A heeft 300 watt en subs 12 inch voor maar 125 ?
    is dat gewoon omdat de naam minder bekend is ofso?

Prijsverschillen kunnen liggen aan de kwaliteit van de speakers, zo klinken sommige speakers schel. En klinken andere speakers veel mooier.

De speakers van Devin Artis klinken minder mooi dan speakers van Behringer.
    Het prijsverschil van de Behringer B210D en B208D ligt aan de woofer. In de B210D zit een 10' Woofer in en in de B208D een 8'. Omdat je House wilt gaan draaien raad ik de 8' woofer af. En de 10' eigenlijk ook wel.

Het beste kun je kijken naar de Behringer B212D. Deze valt misschien buiten je budget maar dan heb je aardige speakers met een leuke woofer. De Devin hebben ook een 12' maar het merk en kwaliteit is wel wat minder.

Comment

Originally posted by Clearnoise View Post
      dit lijkt me meer een eigen mening.
      Volgens mij kan je gewoon best eens zelf gaan luisteren (uiteraard kijk je op voorhand al enkele speakers uit, maar voor hoe ze klinken kan je beter zelf luisteren).

Comment

Luisteren is altijd aan te raden,kan het nooit tegenvallen als je iets op de gok besteld.
        Zeker als het gaat om speakers want daar is het verschil te groot per speaker/merk en je hebt teveel keus in je prijsklasse.

Comment

Thanks!, ga dan denk ik even luisteren

Comment

Welke exemplaren heb je naast elkaar beluisterd? Ben benieuwd naar je ervaringen en argumentatie. :)

Comment

Working...
            X