Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen speakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Om nog maar een voorbeeld toe te voegen.

Voorkeur gaat uit naar passief. Liefst 10 inch. Nee ik wil geen 2fe hands geen intressr in.
    Zelfde dag nog zoon beetje hey 2de hands 15 inch mackie setje. Laat ik daar eens interesse in tonen.

Ja je heb gelijk je weet precies hoe je het wil hebben.

Geen idee hoe ik erbij kom dat je zomaar wat aan elkaar zevert.

En ja je hebt gelijk 3x en telkens op een wat andere manier vertelt. Wie weet komt de boodschap een keer wel over.

Fijn te mogen horen dat je naam Jan Petersen is. Klopt er misschien 1 ding wel echt aan alles. Zelfs dit stond niet vast voor mij door ervaringen uit het verleden.
    Last edited by ronennieshow; Monday-17-09-2012, 22:56.

Comment

Oke, ik heb misschien wat meegemaakt waardoor het vertrouwen weg is gevlogen.
      Dat 2e hands verhaal, ik wilde alleen weten of hij er 2 had. Want dan kon ik in ieder geval eens kijken.

Voorkeur ging uit naar passief inmiddels heb ik me bedacht. Dacht dat ook te hebben verteld....

Boodschap was al de 1e keur duidelijk hoor...

@ SLGV, klopt. Het is soms wat warrig geweest. En zoals je zelf zegt; Als je met een aantal goede setjes heb gewerkt kom je er zelf wel uit. Dat is nu net het probleem. Het enige goede setje welke ik heb gehuurd is de SRX van JBL. En 1 keer in een vaag verleden iets van een onbekend merk.

Maar zoals vermeld, ik kom er uit. Heel misschien haal ik het topic alleen nog omhoog voor de subs?
      Last edited by JanPetersen; Tuesday-18-09-2012, 07:24.

Comment

Oh ik dacht dat je de SRX met een aantal vrienden had gekocht!

Geeft niet dat je een beetje lult. Maar dan mag je ook niet het beste van ons verwachten als ik dat zo mag zeggen.

Ik help graag iemand die het echt nodig heeft. En die indruk krijg ik niet.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Zoals gezegd: ga wat setjes beluisteren.

Comment

Dat verhaal is toch al duidelijk gemaakt? In ieder geval lang voor jouw registratiedatum;)

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
            Luisteren ga ik sowieso wel doen. Maar wil wel weten of iemand er zelf ook ervaringen mee heeft. En hoe en met welke andere spullen hij/zij dit in zet.
            Zegt wat mij betreft genoeg?

Comment

Ronnenieshow, bij alles, ja, jouw verhaal klopt niet, dit, dat klopt ook niet. Nogal makkelijk oordelen hè? Dat jij zo geweldig bent met al je apparatuur en je feesten.
              Als mensen advies vragen, en jij dat niet wilt geven omdat je toch denkt dat ze liegen, dan doe je dat toch niet??? In plaats daarvan, ga je andere mensen leugenaar noemen, Eerdt mij en daarna JanPetersen. Sorry hoor, respect is bij jou ook ver te zoeken...

Comment

Ik denk dat er nu wel modder genoeg heen en weer gegooid is door meerdere partijen.

Het is heel simpel. Wil je de topicstarter helpen, doe dat dan en doe het goed.

Wil je hem niet helpen om welke reden dan ook, dan doe je dat niet, maar reageer dan ook niet.

Voorkomt een hoop irritatie en reacties waar we met z'n allen niets aan hebben. ;)

Comment

Hallo

Ook al ga je waarschijnlijk niet voor een passieve set.
                  Ik heb wel wat ervaring met de luidsprekers die je in het begin noemde,met name de HK's JBL JRX en de DAP X-serie.

Ik heb ze ook een keer alle drie neven elkaar gehoort.
                  Met sub-top combinatie's,en natuurlijk actief aangestuurt.

de setjes.

-dap,2X X15B+2X X12T.
                  -JBL 2X JRX 118+2X JRX 115.
                  -HK premium pro 2X 18 sub 2X 15 top

versterkers was niks bijzonders 1 dap p2000 1 dap p1600 crossover behringer cx2310.

Kwa klank op hogere volumes vond ik de dap set het beste,zal er wel ook een beetje aan gelegen hebben dat de top 12 inch was.
                  de x12T's zijn heel helder in het hoog en hard.

de HK's waren ook goed maar net iets minder dan de dap's,klank was ook wel goed op hogere volumes maar ook wat doffer door de 15 inch,of het met de 12 inch anders was kan ik niet over oordelen.

Dan nog de JBL's,nou ik moest eerst eens aan de eq zitten om het wat minder schreeuwerig te krijgen.
                  na het pielen aan de eq was de klank wel acceptabel maar niet echt fantastisch.
                  zoals al eerder is gezegd zal je wel wat betalen voor het logotje.

zelf heb ik overigens 4X15B's met X12T's en versterkers die ik al eerder had genoemd met
                  crossover.
                  mijn nieuwe aankoop gaat een nieuwe versterker worden voor het laag.
                  Want een Vision bv. van dap drukt toch wat meer door op het laag.

mvgr. stef

Comment

TS, mijn Behringer Pro set is ook in de verkoop
                    2x B1520 Pro
                    2x B1800x Pro
                    2x iNuke NU3000
                    Speel je qua SPL alles hierboven weg

Hard voor weinig (en nog goede geluidskwaliteit ook!)

Comment

Niet lullig bedoeld hoor, maar de art serie van rcf gaat denk ik wel wat boven jouw speakers! Zeker als ik er ook een leuk subje onder heb zitten.

Maar ik ga nog even kijken wat ik nu precies ga kopen. Maar het ziet ernaar uit dat de het 2x de RCF ART310A MKIII wordt of de ART312A MKII.

Comment

No offence taken, maar je gaf zelf aan geen geld te hebben?

Comment

Originally posted by Raphie View Post
                          No offence taken, maar je gaf zelf aan geen geld te hebben?
                          Nee, heb wel geld. Maar niet voor de hobby op het moment;)

Vandaar dat ik mijn oude speakers nu ga verkopen. Versterker hou ik nog even voor je weet maar nooit. En die 200 euro moet niet het grootste probleem gaan vormen.

Comment

Originally posted by WFF33 View Post
                            Ronnenieshow, bij alles, ja, jouw verhaal klopt niet, dit, dat klopt ook niet. Nogal makkelijk oordelen hè? Dat jij zo geweldig bent met al je apparatuur en je feesten.
                            Als mensen advies vragen, en jij dat niet wilt geven omdat je toch denkt dat ze liegen, dan doe je dat toch niet??? In plaats daarvan, ga je andere mensen leugenaar noemen, Eerdt mij en daarna JanPetersen. Sorry hoor, respect is bij jou ook ver te zoeken...
                            Het enigste wat ik verwacht als ik iemand help is dat deze persoon ( zonder namen wie dan ook ) in ieder geval eerlijk en oprecht is.

Gewoon een duidelijk verhaal. Ik heb enorm veel respect voor starters en beginners. Hier is namelijk helemaal niets mis mee. Ook ik ben eenvoudig, klein en simpel begonnen. Ik weet wat het is om starter te zijn. Maar wees dan ook gewoon een starter. Vertel gewoon je probleem, wat je wil weten of wat niet lukt. Ga e zelf niet voordoen met wat niet waar is. Maak jezelf niet groter of belangrijker dan je bent.

Je zal mij nooit een 1 of ander fantasie verhaal zien proosten met de meest extreme sets waar ik nooit iets mee te maken heb gehad. Ik deel de kennis en ervaring die ik zelf heb opgedaan.

Helaas voor sommige ben ik ook gewoon de gene die je er op wijst als het niet klopt. Als het niet waar kan zijn. Ik ga hier niet voor opzij maar ga de confrontatie aan. Je kan dan 2 dingen doen. Ja stom fout en er op terug komen. Of kei hard ja het is wel waar en hier, daar, zus, zo. Dan zal ik ook gewoon de genen zijn die je ermee confronteert. Misschien niet het meest populair maar ja helaas wel mijn manier.

Dan ja ik doe misschien wat andere klussen dan de meeste hier. Maar als mensen eerlijk en oprecht zijn zal ik ze altijd eerlijk en oprecht en met respect behandelen. Ga je een beetje interresant lopen doen en dingen fantaseren om belangrijker over te komen. Tja sorry dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Professioneel of niet? Mag je zelf over oordelen. Ik zal er helaas niet door veranderen. Blijf gewoon mezelf. Doe me niet voor voor iemand die ik niet ben.

Sorry als ik je beledigd heb of wat dan ook. Ik reageer alleen op je posts. Op wat je hier op het forum doet. Wie je in werkelijkheid bent kan ik niet over oordelen. Ik ken je niet. Kan alleen over de posts oordelen. Ik weet zeker dat er genoeg zijn die precies begrijpen wat ik bedoel. Die ik ondanks beginner met heel eenvoudige vragen gewoon met respect heb behandeld en netjes geholpen heb met wat ze graag wilde weten.

Vraag netjes, wees wie je bent en je zal van mijn kant niets negatiefs horen.

Comment

Raphie

ik betwijfel het of jouw setje harder gaat dan een dap setje met 4 subs,en laat staan zo'n rcf setje.
                              en kwa geluids kwaliteit denk dat de behringers bij lang na niet zo'n goede geluidskwaliteit hebben.

Comment

Jongens, we beginnen weer met modder gooien...

Comment

Working...
                                X