en dat is het juist. Ik hoef (nog) niet proffessioneel bezig te zijn. Ik draai op feestjes van vrienden en klassenfeestjes en daarvoor zijn deze speakers gewoon perfect. Ik snap dat als je en bruiloft ofzo moet draaien hele goeie speakers moet hebben maar voor de feestjes die ik nu doe niet. Later wil ik wel dat soort dingen gaan draaien maar dan heb ik natuurlijk wel andere speakers ja. maar voor nu is dit goeie kwaliteit goedkope boksen die voor mijn feestjes perferct zijn ;)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hoeveel personen met dap mc-15 & palladium p-900
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by djtimmo View Post@roneronnieshow het interesseert me niks wat jij van de speakers vind en wat je zegt klopt geen bal van. Ik heb op de feestjes tot nu toe alleen nog maar complimenten gehad over licht en geluid van jongeren van mijn leeftijd. Waarom zeik je de goedkope speakers af als je ze waarscheinlijk nog nooit gehoord hebt. Dus ga maar weg van dit topic als je alleen maar wat weet te zeiken
Wouw vette speakers gaaf man. Klinken die effe lekker.
Toen ik begon vond ik ook alles super en wouw klinken als het hard ging. Ondertussen wat meer ervaring, wat meer gehoord en wat meer gezien.
Doe mij een plezier. Plaats dit topic in tekst in een mapje en open het over 5 jaar en lees het dan nog eens. Stuur me als je dan nog met audio bezig bent een mailtje met je ervaring en mening die je dan hebt.
Comment
-
Aan de andere kant : je krijgt waarvoor je betaalt. Als Timmo bijvoorbeeld 50 euro vraagt voor een klassefeestje kun je niet verwachten dat hij een topkwaliteit geluidsinstallatie van duizende euro's mee gaat nemen.
Bovendien zijn klanten vaak een stuk sneller tevreden dan mensen die in de business zitten. Jij vind het waarschijnlijk ook prima als je auto binnen de 10 seconden op de 100 zit, maar mensen die bezig zijn met auto tuning vinden dat waardeloos.
Comment
-
Zit sinds kort weer een beetje te kijken op dit forum maar schrik hier toch wel even van. Ik ben een jongen van 14 jaar met cdj 850k en djm 700k, allemaal fijn en prima maar die set had ik ook kunnen huren voor elk feest. Daarmee beginnend is het natuurlijk financieel en kwalitatief beter om je ( Geluid )set te huren en dan dat mee te berekenen in de totaal prijs, zelfs al huur je twee toppen voor een wat kleiner feestje, dan is dat nog steeds duidelijk betere kwaliteit maar met een iets hoger prijskaartje.
Nu over het topic, ik vind persoonlijk dat ronnie helemaal gelijk heeft, geef je een feestje, dat vind dat als geluid-knul ( man :p ) zeer belangrijk, kwalitatief goed geluid geeft ook een professionelere sfeer. Dan het volgende punt; die DAP Kasten klinken gewoon niet goed ( naar mijn mening mening ) maar alsnog kiest de topicstarter ervoor om deze te kopen en hier 700 euro voor neer te tellen, met dit geld had hij ook meerdere keren een goede geluid set kunnen huren.
Voor een deel gaat dit topic over ervaring en weten wat goed is en aan de andere kant gaat het om mening, dus misschien moeten we even onderscheid maken tussen die twee, zodat we rustig verder kunnen met dit topic. Want dit kan nog wel heel interessant worden!
Comment
-
Nu ik hier ook weer een keer in mee lees valt mij eigenlijk vooral op dat er dus eerst speakers zijn aangeschaft en er daarna pas gevragen word. Goh is dit iets, wat kan ik hiermee? Als mensen het dan gaan afraden en zeggen dat het niet verstandig is en er beter te krijgen is worden die er opeens op afgereageerd dat ze hun mening geven en delen welke de ts niet aanstaat. ( waar de ts overigens zelf om vraagt in zekere zin )
Dit vind ik wel wat jammer en sneu. Als je een mening en advies vraagt dan moet je er ook tegen kunnen als mensen zeggen dat het beter kan. Kom op je kan toch wel tegen kritiek mag ik hopen. Anders word het een zwaar wereldje.
Ik ben ook heel klein begonnen. Ik vroeg toen iets van 75 gulden. Ja inderdaad gulden. Nu ik het zelf typ denk ik ook pfff al weer zoon oude zak. Ook ik ben klein begonnen. Luisterde naar de kritiek. Keek om mee heen. Verbeterde mezelf keer op keer. Keek en kijk nog steeds naar andere en trek hier mijn plan uit. Hierdoor ben ik gekomen waar ik nu ben. Heb ik de ervaring die ik nu heb. Zal ook vast wel eens koppig en eigenwijs geweest zijn maar als je nooit kritiek kunt accepteren en er je plan uit kan trekken ben je over 10 jaar nog op je punt waar je nu bent.
Dus luister, kijk, oordeel, trek dan je plan.
Comment
-
De vraag van de topicstarter:
Hallo,
Ik heb net 2 dap mc-15 en een dap palladium p-900 versterker.
Mijn vraag was hoeveel personen ik hiermee aankan in een zaal.
En als ik ze op statieven zet, word de bass dan echt veel minder?
Groet, DJ Timmo
??? Ik snap het niet meer...
Laat de topicstarter lekker zijn eerste feestjes met deze set draaien. De speakers en amp heeft hij nu toch al in huis en voor de allereerste feesten maakt dit toch niet uit. Als er maar geluid is. Wanneer de TS in de loop der tijd wat ervaring opdoet en het wil blijven doen, kan hij altijd in de toekomst nog upgraden naar een uitgebreider/duurder/kwalitatiever systeem. Tot die tijd, gewoon met dit setje je feestjes draaien. Het geluid is niet de top van de top, maar als je wat jongerenfeestjes doet waar het niet veel hoeft te kosten, big deal.
Ik snap niet waarom er zo moeilijk gedaan moet worden, mosterd na de maaltijd.
Ik heb vorige week een nieuwe bestelbus gekocht, kan ik er 120 mee rijden?
"Nee man, als je 120 wilt rijden moet je een nieuwe auto kopen die veel sneller is!"
Hiermee wil ik graag afsluiten, want dit topic gaat eerlijk gezegd nergens meer over. Indien er nog vragen of opmerkingen zijn verneem ik die graag per PM.
Comment
Comment