Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kraak tijdens draaien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kraak tijdens draaien

Hee,

Sinds kort heb ik cdj 400tjes gekocht en een american audio mixer.
    Ik bestuur dit samen met traktor 2 op me laptop en heb krk rokit 5 boxen.
    Het lullige alleen is dat als ik begin met mixen dat er zo af en toe een gekraak door het geluid komt.

Ik kan er maar niet achter komen wat het nou precies is.
    Hier is een stukje opgenomen waar het dus weer begint te kraken.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

alvast bedankt!!

misschien kan je iets aan de latency settings veranderen? deze zorgt dat de computer iets meer tijd heeft om de goede geluidskwaliteit te bereiken. verhoog deze niet te veel, dan wordt het draaien echt een uitdaging.

Comment

Of zorg dat je een betrouwbaar systeem hebt om op te mixen... Dus: Alles van je systeem afknikkeren, een verse installatie en enkel er op installeren wat écht nodig is om te draaien. Geen internet, geen rare downloads...

Of je zorgt dat je van die windows af raakt

Comment

Of je zorgt dat je van die windows af raakt
        Dit probleem kan net zo goed in Mac OS zitten hoor... je hardware kan gewoon je audiokwaliteit niet zo snel verwerken en dan krijg je een vertraging of te wel, zoals jou pc het oplost, een kraak.

Comment

Originally posted by DJ eMPiii View Post
          misschien kan je iets aan de latency settings veranderen? deze zorgt dat de computer iets meer tijd heeft om de goede geluidskwaliteit te bereiken. verhoog deze niet te veel, dan wordt het draaien echt een uitdaging.
          zou je me ook kunnen vertellen hoe ik die kan veranderen ?

Comment

latency hoger zetten, wifi uitschakelen

Comment

Gebeurt het gekraak ook als je op je CDJ-400's alleen CD's afspeelt? Dan zou het liggen aan het American Audio mengpaneel. Is dit niet zo, moet je inderdaad bij je Windows pc zijn.

Ik zelf heb voor het draaien speciaal een Macbook PRO aangeschaft, zodat ik zeker weet dat deze schoon is, dus geen vreemde bestanden / virussen, die irritant kunnen zijn tijdens het draaien. Hiervoor heb ik lange tijd een Asus gehad, waar ik school, downloadde en internetten. En ik merkte dat ik daar toch veel last van kreeg. Misschien je PC resetten ( Je bent wel alles kwijt!!), en geheel schoon opnieuw beginnen? Wel alles goed backuppen!

Comment

Working...
              X