Announcement

Collapse
No announcement yet.

wie weet een goed merk subwoofer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wie weet een goed merk subwoofer?

Hallo,
    Wie weet een goed merk subwoofer?
    De subwoofer die ik nu heb zijn goed versleten.
    Ik heb 2 JB vx 400 versterker en heb daarop een keer acoustic line b 1801 (passief) het geluid klonk echt super! Dus aan de versterker licht het niet.
    weet iemand subwoofer die aan te bevel is???
    Hoor het graag van jullie.

Hoe zet ik hem bij een andre rubriek???
    staat verkeerde plek.
    Sorry rick!

Comment

Dan koop je toch gewoon die acoustic line b 1801?

Als dat te duur is, hebben we misschien wat aan een budget? En het merk is overigens niet heeeel belangrijk (niet dat het totaal niet belangrijk is hoor!), kijk liever naar het type. JBL heeft goede subwoofers, maar ook slechte (gehad).

Comment

mijn budget is +-200 euro per stuk

Comment

Welke toppen moeten ze precies ondersteunen?

Eventueel kan je ook 1 goede sub kopen, en eventueel later een 2e erbij. Ga waarschijnlijk je meer plezier aan hebben!

Comment

Een merk op zich echt belangrijk nee dat klopt, Maar er zit toch wel zeer degeijk verschil tussen de ene subwoofer en de andere.

Misschien was de vraag dan ook beter om te stellen. Wat is een goede subwoofer.

Maar als ik dan het budget zie zal het sowieso niet mee vallen om ook maar een beetje goed in de buurt te komen van de sub die je nu hebt.

Dus een goed merk. Tja die zijn er wel maar dat ga je zeer zeker niet redden met je huidige budget.

Comment

ik heb nog 2 Behringer B1800x Pro, voor 200€ p/s

Comment

deze sup heeft 4 sterren maar vinden jullie dat ook???
                De Omnitronic BX-1850 is een passieve subwoofer die een vermogen van 600 Watt RMS en 1200 Watt Peak levert. De behuizing van de BX1850 is gemaakt van pershout en de luidspreker is met zwart tapijt bekleed.
                Last edited by DJ Bass; Wednesday-26-09-2012, 21:07.

Comment

Nee niet doen. Wat mij betreft geen 1 ster waard.
                  Heb zijn kleine broer gehad (bx1550). Ik kreeg meer bass uit 1 enkele 10" top.
                  Heb deze ook tot mijn spijt mogen horen en klinkt echt nergens naar.

Is het niet slimmer om er gewoon 1 goede te kopen. Waar je nog we redelijke tijd mee door kan gaan. En later een 2e daarvan erbij te kunnen kopen.
                  Je zou dan eens kunnen kijken naar de x serie van DAP, of de VIBE van jb systems.

Comment

Je kunt eens kijken voor een DAP X-15B als je wat geld bijlegt. Dan heb je een erg leuk subje in huis. Wel zou ik dan aanraden om op termijn ook je versterker te vervangen voor een steviger exemplaar. De VX-versterkers zijn leuk en betrouwbaar, maar leveren nu eenmaal niet genoeg vermogen om een stevige sub aan te kunnen sturen. Voor kleinere topkastjes zijn ze natuurlijk wel ideaal.

Wat heb je verder nog in huis qua materiaal? Misschien zijn er interessante combinaties te maken.

Comment

JB Mixer Beat 6.
                      JB 2x VX400.
                      JB Als top heb ik nu TSX10 (wil overstappen op TSX15).
                      American Audio CDI-100 MP3 CD speler.
                      Onbekent merk ooit alleen de woofers gekregen. (100W/4Ohm)

Comment

de DAP MC serie is ook erg goed

Comment

Originally posted by DJHansCore View Post
                          de DAP MC serie is ook erg goed
                          De MC serie zou ik dus niet doen. Waarom niet? Dit blijkt echt bagger te zijn. Zelf 1x gehoord en hoop het nooit meer te horen, bahbah wat een slecht geluid.

Wat misschien wel iets zou zijn, zijn 2 actieve (ingebouwde versterker) subwoofers. Dan hoef je in iedergeval daarvoor geen nieuwe versterker te kopen.(deze kan je dan gewoon voor je topjes blijven gebruiken).

Comment

Ja actieve zijn mooier weet ik zel ook wel maar de prijs staat er ook naar.
                            En deze dan zijn die ook slecht Behringer B1800x Pro????

Comment

Wat voorn subs hebben jullie eigenlijk?????

Comment

Working...
                              X