Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opnemen/traktor2/nox303

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opnemen/traktor2/nox303

Ik heb vandaag me mixer Nox303 binnen gekregen!
    Super mooi apparaat :)

Alleen 1 probleem.. Als ik me mix aan het opnemen ben met traktor 2 dan neemt hij het geluid van beide cdspelers op terwijl er dan maar 1 nummer open staat.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik dek 1 open gooi je alleen dek 1 hoort en bij dek 2 hetzelfde uiteraard.

Ik heb 2x pioneers cdj 400 die ik ook aangesloten heb aan de laptop!

Alvast bedankt!

Check even of je de juiste geluidskaart hebt geselecteerd. Hoe heb je het geheel nu aangesloten? En hoe staan je audio-instellingen?

Comment

toen ik de nieuwe mixer nog niet had had ik het zo gezet dat ik beide cd spelers kon horen en dat je ook op kon nemen met traktor alleen het probleem was toen dat je beiden nummers hoorden ook al had je ze op je zo staan dat er geen geluid uit moest komen.

nu startte ik traktor op en is alles verandert waardoor ik niet eens normaal me master volume kan veranderen.

Kan ik ergens vinden waar ik het goed in kan stellen of kunnen jullie mij hierbij helpen want ik begrijp het niet zo goed.

Ik heb nu de cd spelers aangesloten op me pc met usb en met tulp naar de mixer.
      de mixer met tulp naar me boxen een tulp/jack op record en naar de laptop en ik heb hem usb aangesloten op de pc.

jammer dat er geen normale handleiding bij de apparaten zit want nu moet ik jullie hiermee storen :P

Comment

Oke, ik denk dat er iets in je instellingen veranderd moet worden. Neem even contact op met onze helpdesk, dan kunnen we desnoods even in je computer meekijken met een Teamviewer sessie. ;)

Comment

Oke ik heb het nu zo ver gekregen dat alles werkt alleen heb ik nog steeds het probleem dat als ik beide decks dicht heb dat traktor ze wel opneemt.

Ik las dit ook op een ander forum alleen weet dus niet hoe ik me geluidskaart van me pc en die van de nox303 te combineren in traktor zodat je 2 kanalen kan besturen.

What you are suggesting is i connect my PC's output to NOX's Phono/Line input and then redirect traktor's 2nd deck to PC's output?That will give me one channelfrom USb and the other one from PC's audio interface? Did i get that right?

Comment

Ik weet niet hoe je het zou moeten veranderen (ik gebruik nog maar een paar dagen traktor), maar het lijkt me dat Traktor je Monitor opneeemt, i.p.v. je master. Je monitor is zegmaar datgene wat je op je koptelefoon hoort, en je master is datgene wat het publiek zal horen (waarschijnlijk wist je dit al, maar altijd even handig erbij te zetten).

Comment

hoe neem ik op met traktor2???????

Comment

Gaan we in nog meer oma topics nieuw leven blazen?
                Maar goed, hier je antwoord.

Comment

ik heb traktor pro 2

Comment

Weet je dat zeker?
                    LeRec.jpg
                    (Van je eigen plaatje)

Comment

ja 100%

Comment

ik weet dat 100% zeker

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
                          Weet je dat zeker? jaaa!!!!
                          [ATTACH=CONFIG]811[/ATTACH]
                          (Van je eigen plaatje)
                          ja

Comment

Geduld is een schone zaak... ;)
                            In dat geval: http://www.youtube.com/watch?v=HzFEaHZk87A

Comment

jaa!!!

Comment

Working...
                              X