Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag Behringer 1C-BK

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag Behringer 1C-BK

Hallo Allemaal,

Ik had pas geleden een setje Behringer 1C-BK speakers besteld.

Nu heb ik deze vandaag ontvangen, maar omdat ik nogal een nieuweling hierin ben vraag ik mij af of ik deze wel op mijn computer kan aansluiten aangezien er geen kabels etc bij zitten.

Alvast Bedankt.

Originally posted by Jamtah_92a View Post
    Hallo Allemaal,

Ik had pas geleden een setje Behringer 1C-BK speakers besteld.

Nu heb ik deze vandaag ontvangen, maar omdat ik nogal een nieuweling hierin ben vraag ik mij af of ik deze wel op mijn computer kan aansluiten aangezien er geen kabels etc bij zitten.

Alvast Bedankt.
    Deze speakers zijn passief, en hebben om geluid te kunnen produceren een versterker nodig. Voor actieve speakers heb je geen versterker nodig omdat deze dan al is ingebouwd. Bij die van jou is dit dus niet het geval.
    Om uit deze speakers geluid te krijgen moet je dus deze versterker en wat kabels bijbestellen. Deze versterker is de goedkoopste versterker die geschikt is voor monitoraansturing, omdat deze er op is gebouwd om erg stil te zijn en je dus geen last zal hebben van een luidruchtige ventilator.

Als je dat te duur vind kan je altijd nog de speakertjes retourneren en
    zulke speakertjes met kabels bestellen. Deze zijn namelijk wel actief en deze kan je dus gewoon op je computer aansluiten.
    Last edited by larsholm; Saturday-29-09-2012, 20:09.

Comment

Bedankt voor je reply.

Ik hoop dat ik ze nog kan terugsturen aangezien ik ze al wel uit de doos heb gehad en de handleiding uit het plastic heb gehaald, heeft iemand hier ervaring of ik ze in dit geval nog kan terugsturen?

ps: heb de 2 metalen dingetjes om ze aan de muur te hangen ook uit het plastic gehad.......

Comment

Bax heeft een garantie die stelt dat je 30 dagen de tijd hebt om iets uit te proberen. Mits alles onbeschadigd is, kan je het gewoon nog terugsturen. En dan gaat het hier om beschadigingen die je zelf hebt aangericht. Overigens is een product terugsturen gratis als het meer dan 50 euro kostte.
        Maar je mag een product dus uitpakken, aansluiten, testen, wat dan ook.

Comment

Oke, bedankt voor je antwoord.

Ga hem maandag dus terug sturen en vragen of ik hem om mag ruilen voor de Behringer MS16 Actieve Digitale Monitoren (zelfde prijs).

Bedankt!

Comment

Van te voren wel even mailen he! En het formuliertje invullen!

Comment

Working...
            X