Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over Devine Artis 12A 300 watt actieve luidspreker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje over Devine Artis 12A 300 watt actieve luidspreker

Hallo,

Ik heb mooie boxen bij bax uitgezocht: http://www.bax-shop.nl/actieve-fullr...l#!prettyPhoto en nu heb ik al een versterker maar die kan geen XLR, nu heb ik aan de achterkant wel 1 rood/wit ingang gezien maar ik gebruik nu rood/zwart-kabels zoiets http://www.led-verlichting.org/aansl...er-p-2482.html Nu ben ik op zoek of deze boxen nog wel geschikt zijn voor mijn versterker.

Zou deze versterker een goede vervanger zijn? http://www.bax-shop.nl/versterker/sk...l#!prettyPhoto

Comment

Voor de Devine Artis 12A heb je geen versterker nodig, omdat deze speaker actief is en er dus al een versterkermodule zit ingebouwd.

Lees anders een dit artikel door om wat kennis op te doen over verschillende soorten luidsprekers.

Comment

Bij deze speakers zitten al versterkermodules ingebouwd. Je doet er een schuko - IEC kabel in, en een signaal kabel en je hebt geluid!

Comment

Kan ik ipv XLR ook rood-witte kabel erin?

Comment

Volgens mij snap je het niet helemaal. De door jou aangeven speaker heeft de versterker al ingebouwd in de speaker. Hier heb je dus geen losse versterker meer nodig. Je hoeft er dus alleen het signaal op te zetten van je mengpaneel of andere geluidsbron.

Comment

EDIT: Dubbele post
              Last edited by larsholm; Sunday-30-09-2012, 17:07.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                Volgens mij snap je het niet helemaal.
                Volgens mij heb je wat verkeerd gelezen Ronny. ;) Hij zegt namelijk rood-wit, en geen rood-zwart. Hij snapt het dus waarschijnlijk wel en bedoeld een RCA kabel.

Originally posted by DJSeboss View Post
                Kan ik ipv XLR ook rood-witte kabel erin?
                Als het hierboven staande het geval is is het antwoord ja. Deze speaker is zowel met XLR als RCA (de rood witte kabel) aan te sluiten.

Comment

Als dat zo is heb ik het mis ja. Komt wij hebben ook een x aantal meters rood wit gehad.

Comment

Bedoel idd RCA kabel, want die kan op mengpaneel maar dan moet die op input en op boxen ook op input of op mengpaneel op output?

Comment

Is het niet beter om met XLR van je speaker naar je mengpaneel te gaan inplaats van met RCA?
                      Last edited by Mol; Sunday-30-09-2012, 17:48.

Comment

XLR gaat niet in Hercules RMX, maar kan wel van XLR naar tulp maar welke XLR heb ik nodig female of male voor mijn boxen?
                        Last edited by DJSeboss; Sunday-30-09-2012, 18:03.

Comment

XLR gaat niet in Hercules RMX
                          In dat geval doe je de RCA van de output van je mixer naar de input van je speaker.

Comment

XLR gaat niet in Hercules RMX, maar kan wel van XLR naar tulp maar welke XLR heb ik nodig female of male voor mijn boxen?
                            Ik je speakers zitten female inputs dus dan heb je een male kabel nodig.

Edit: male en female omgedraaid, sorry!
                            Last edited by larsholm; Sunday-30-09-2012, 18:38.

Comment

Pinnetje (mannelijk/male) kan in het gaatje (vrouwelijk/female)...

Comment

Working...
                              X