Announcement

Collapse
No announcement yet.

KRK Rokit 5 G2.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KRK Rokit 5 G2.

Hallo allemaal,

Onlangs heb ik de KRK's Rokit 5 G2 aangeschaft en ben er qua kwaliteit zeer tevreden mee. Het enige probleem is dat soms de speakers geen geluid meer afspelen maar wel een haperend geluid. Het begint langzamerhand enorm frustrerend te worden, zeker omdat de KRKs gloed nieuw zijn. Als dit probleem voor komt moet ik de speakers uit zetten en het programma, dus bij voorbeeld itunes of youtube, etc. uitschakelen. Weet iemand wat dit is? En of dit veel voorkomend is of niet?

Alvast bedankt.

Hoe heb je de speakers aangesloten op je PC (begrijp tenminste dat ze daar op aangesloten zijn) de storing die je meld heeft er namelijk veel van weg dat er ergens een probleem is met je PC en niet met je speakers zelf.

Weet niet of je een aansluiting naar mini-jack hebt, probeer anders eens wat er gebeurd als je een telefoon/mp3/tablet of iets er aan hangt en muziek of een film afspeelt. Zo sluit je uit dat het aan je speakers ligt.

Comment

Ik zal het zo even proberen. Ik heb namelijk mijn speakers op een Focusrite Saffire 6 USB aangesloten, en die gaat met een USB naar mijn PC. ik heb 2 procab male jackets( geloof ik ) die van de saffire naar de krks gaan.

Net toen ik een nummer op wou zetten, hoorde ik een soort van "bam" geluid van m'n speakers komen. Dit kan niet goed zijn. Ze doen het gelukkig wel, maar indd zoals ik zei pas nadat ik alles heb afgesloten, incl muziekprogramma's en de speakers zelf. Er is geloof ik geen mogelijkheid om bijvoorbeeld mijn telefoon erop aan te sluiten.

Comment

Klinkt inderdaad als een overbelaste pc. Als deze het niet bij kan houden kan je rare effecten krijgen. Ratels stotteren of zelfs niets meer.

Dus ja kijk eens wat er gebeurt als je echt alles tot een minimum beperkt kwa belasting van je pc.

Comment

Working...
        X