Announcement

Collapse
No announcement yet.

Draadloze handhelds voor a cappella

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Draadloze handhelds voor a cappella

Hallo,

Ik zing in een a capella groep en we gebruiken al een aantal jaren de Sennheiser EW 135 G1. Nu zijn we aan het kijken naar vervanging, vooral voor de human beatboxer en de bas (lees:ik). Nu is het natuurlijk heel eenvoudig om voor de G3's te gaan maar ik ben eigenlijk op zoek naar goede en prijstechnisch interessantere oplossingen.

Mvg, Theo

beste theo ,

Je zou kunnen gaan voor de sennheiser EW 500 serie of de shure ULX of UHF-R
    ik weet echter niet wat je budget is dus wat is je budget???

ik heb zelf nu sinds een paar maanden de sennheiser ew 500 ik gebruik en ik ben er heel te vreden over wij gebruiken ze in racken van 4 met in elk rack een antenne distro en twee vlaggen er bij.

bij shure heb je de ULX of UFH-R serie zijn beide vindt ik moie zysteemen met een goede sound.

Comment

Nou, 1200 per mike is voor ons wel heel veel muntjes... :-)

We hebben bijvoorbeeld gekeken naar de Shure SLX 24 - BETA 87A en die zijn (hier) E 700,-. Nu heb ik geen idee hoe die klinken anders dan dat we er enthousiaste verhalen over horen. Ik vind 4200 euro (6x700) best een hoop geld (moeten we best een paar gigjes voor doen) dus hoor ik graag eventuele alternatieven.

Zaak is dan natuurlijk ook we er 6 tegelijk moeten kunnen gebruiken, maar dat lijkt me duidelijk :-)

Comment

Misschien de Beta58A? Ik heb 'm sinds kort in mijn bezit en ben errug tevreden tot nu toe...

Comment

De Beta58A, is die er ook in SLX uitgave? We hebben er namelijk minimaal 6 tegelijk nodig.

Comment

Ja, die is er, want die heb ik!!! Hahahaha.

Handheld microfoon met een onweerstaanbare geluidskwaliteit die we vertrouwd zijn met de BETA 58 microfoonkop. Dit in combinatie met de SLX ontvanger hebben we een perfect duo.

Comment

Working...
            X