Announcement

Collapse
No announcement yet.

dj set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien is mijn idee niet precies wat gezocht wordt en valt het ver buiten het beschikbare budget, maar ik ga het toch opgooien.
    Indien hij van verschillende kleurtjes houdt, is de DDJ-Wego misschien iets. Deze is in vijf kleuren verkrijgbaar, plus de verlichting in de draaischijven (jogwheels) is volledig aan te passen.
    Verder biedt deze controller hetzelfde als veel andere standaardcontrollers qua functionaliteit. Muziek langzamer en sneller, scratchen, MP3's uitkiezen in de software, dat kan allemaal.

Hier zit geen CD-speler in en kan ook geen CD-speler op worden aangesloten, maar dat zou eventueel nog via het Konig mengpaneeltje kunnen gaan. In de B-stock hebben we hier nog een aantrekkelijk geprijsde American Audio Flex 100 speler voor.

Verder hebben we nog een alles-in-1 DJ-station met mengpaneel en CD-spelers ingebouwd in onze B-stock staan: B-stock ST-110
    Dit is een vrij basic apparaat, maar voldoet wel aan de gestelde eisen. USB-stickjes en SD-kaarten met muziek kunnen hier ook direct in gestoken worden! Direct verbinden met een laptop is echter niet mogelijk hiermee.

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
      er bestaan ook goedkopere controllers zoals deze( http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-c...t-details.html ). Volgens mij hoeft het in deze situatie niet het beste van het beste te zijn.
      Ik denk dat in jouw geval hercules ook nog mooie productjes heeft, ga daar ook zeker eens naar kijken.

Je zal waarschijnlijk zien dat digitale dj goedkoper en compacter is. Klopt, maar persoonlijk vind ik het veeeeeel leuker om echte cd's in mijn handen te hebben. Hierin zal je dus zelf een beslissing moeten maken.
      bedankt voor je reactie. ik ga zeker even kijken bij hercules. Het scheel inderdaad enorm in prijs. Ik wist niet dat je ze ook in deze prijsklasse had. en het hoeft voor mij echt niet het allerbeste te zijn. Ik koop liever 2 keer een goedkope dan 2 keer een dure!!! Zo'n ding heeft bij mijn zoon heel wat te verduren!!

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Misschien is mijn idee niet precies wat gezocht wordt en valt het ver buiten het beschikbare budget, maar ik ga het toch opgooien.
        Indien hij van verschillende kleurtjes houdt, is de DDJ-Wego misschien iets. Deze is in vijf kleuren verkrijgbaar, plus de verlichting in de draaischijven (jogwheels) is volledig aan te passen.
        Verder biedt deze controller hetzelfde als veel andere standaardcontrollers qua functionaliteit. Muziek langzamer en sneller, scratchen, MP3's uitkiezen in de software, dat kan allemaal.

Hier zit geen CD-speler in en kan ook geen CD-speler op worden aangesloten, maar dat zou eventueel nog via het Konig mengpaneeltje kunnen gaan. In de B-stock hebben we hier nog een aantrekkelijk geprijsde American Audio Flex 100 speler voor.

Verder hebben we nog een alles-in-1 DJ-station met mengpaneel en CD-spelers ingebouwd in onze B-stock staan: B-stock ST-110
        Dit is een vrij basic apparaat, maar voldoet wel aan de gestelde eisen. USB-stickjes en SD-kaarten met muziek kunnen hier ook direct in gestoken worden! Direct verbinden met een laptop is echter niet mogelijk hiermee.
        De eerste optie vind ik niet zo handig omdat er veel te veel dingen aangesloten moeten worden. Hoe compacter hoe beter! Hij wil zijn kamer nog wel eens verbouwen en dan blijven we constant met snoertjes erin-eruit! De gebruiksaanwijzing van mijn zoon is groter dan de gemiddelde djSet!

De 2e optie was inderdaad wel iets echter mis ik de directe aansluiting met zijn laptop! Dat is voor hem ook heel belangrijk omdat hij van youtube muziek draait! Toch bedankt voor het meedenken.

Comment

Originally posted by astrid View Post
          Dat is voor hem ook heel belangrijk omdat hij van youtube muziek draait! Toch bedankt voor het meedenken.
          Ik denk dat wanneer je zoon gaat ontdekken dat dj zijn meer is dan plaatjes opleggen, hij wel zal ontdekken dat muziek draaien met youtube niet echt ideaal is. En er dus dan ook mee zal ophouden ;)

Comment

Nou dat denk ik niet. En wie ben jij om te zeggen dat dat niet handig is?
            Stel hij heeft een nummer niet, maar kan m gauw vanaf youtube erop knallen en ook nog eens beatmatchen zonder afkijken!
            (mathias lees aub de eerste post zorgvuldig door)

Ik heb met oa de bingoplayers gestaan en het kan soms handig zijn, zeker in een thuis situatie. (lekker rommelen)

Dus, ik vind dat een beetje kort door de bocht.
            Lekker gaan kijken voor die oplossing met cdspelers erin etc. Maak het jezelf niet moeilijk en hem ook niet. Moet gewoon leuk zijn:)

Comment

Originally posted by MrNiles View Post
              Nou dat denk ik niet. En wie ben jij om te zeggen dat dat niet handig is?
              Stel hij heeft een nummer niet, maar kan m gauw vanaf youtube erop knallen en ook nog eens beatmatchen zonder afkijken!
              (mathias lees aub de eerste post zorgvuldig door)

Ik heb met oa de bingoplayers gestaan en het kan soms handig zijn, zeker in een thuis situatie. (lekker rommelen)

Dus, ik vind dat een beetje kort door de bocht.
              Lekker gaan kijken voor die oplossing met cdspelers erin etc. Maak het jezelf niet moeilijk en hem ook niet. Moet gewoon leuk zijn:)
              hoi

ik vind het heel aardig dat je reageert op dit forum. Ik denk ook wel dat je gelijk hebt, maar dat kan ook op een wat vriendelijkere manier gezegd worden. Alle informatie die ik nu heb gekregen doen mijn besluit alleen maar zeker worden. Door alle goede en minder goede oplossingen weet ik nu wat ik wel en niet wil. Dus iedereen heel erg bedankt voor deze info. We zullen zeker naar de opening van de nieuwe showroom komen. Ondanks dat het 1,5 uur heen en 1,5 uur terug rijden is! Dus als je een jongen van 2 meter ziet met schoenmaat 47 en een kleine moeder dan weet je wie we zijn!

Comment

Ik moet vanuit belgië een kleine 2u rijden naar bax, maar het is altijd de moeite om die rit te maken als je iets wil uitproberen en de medewerkers van bax weten allemaal waar ze over praten dus je krijgt er ook steeds de juiste informatie. In jou geval zou ik zeker naar de opendeurdag gaan, je zoon kan dan met verschillende apparatuur werken en zo de juiste keuze maken.

Comment

In de showroom staan inderdaad diverse DJ-setjes, controllers etc. speelklaar opgesteld, dus uittesten is altijd mogelijk! De overige secties zijn ook zeker de moeite waard om eens te bekijken, waaronder het licht-gedeelte waar ik zelf met de open dag bij sta. ;)

Comment

Originally posted by astrid View Post
                    hoi

ik vind het heel aardig dat je reageert op dit forum. Ik denk ook wel dat je gelijk hebt, maar dat kan ook op een wat vriendelijkere manier gezegd worden. Alle informatie die ik nu heb gekregen doen mijn besluit alleen maar zeker worden. Door alle goede en minder goede oplossingen weet ik nu wat ik wel en niet wil. Dus iedereen heel erg bedankt voor deze info. We zullen zeker naar de opening van de nieuwe showroom komen. Ondanks dat het 1,5 uur heen en 1,5 uur terug rijden is! Dus als je een jongen van 2 meter ziet met schoenmaat 47 en een kleine moeder dan weet je wie we zijn!
                    ik weet niet of je al een speciefiek apparaat in gedachten hebt, zoniet kan je jouw zoon misschien zelf laten beslissen op de opendag. Je zegt het bedrag dat hij mag spenderen, en je helpt hem wat mee beslissen door de argumenten te geven die je hier in dit topic zag passeren, zodat het toch een min of meer goede keuze wordt ;) (misschien was je het al van plan, maar ik wou het toch nog even neerzetten)

Comment

Working...
                    X