Announcement

Collapse
No announcement yet.

Microfoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat setje van 3 heeft gewoon een aan/uit knop hoor. Heb die zelf ook. En dat knopje met on/off doet echt wel iets hoor ;-)

Comment

Klopt Jan petersen maar in reviews komt de XM1800S niet geweldig uit de markt. Hij is namelijk niet heel stevig en heeft een minder warm geluid (snap ik ook wel voor €11,-per stuk).
      De XM8500 heeft dit wel maar helaas geen aan/uit knop.

Comment

Ach joh, stevig zat! Heb hem regelmatig op beton laten vallen. Ook 2 keer van een hele trap (steen). Zitten alleen een paar kleine deukjes in. En ben ik er met een auto overheen gereden, ja dat hielt ie alleen niet vol helaas...

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
          Ach joh, stevig zat!
          Kan best, maar je levert wel op kwaliteit in! Zoals je in het video'tje dat ik al eerder postte kan horen komt er van de XM8500 een stuk warmer geluid af. Je zal dus zelf de keuze dan moeten maken tussen drie kwalitatief mindere microfoons voor heel weinig. Of voor 3 degelijker gebouwde mics met beter geluid, maar zonder aan/uitknop. ;)

Ook past het in je budget om een paar XM8500's en een microfoon met aan/uit schakelaar te kopen. Dan kan je bijvoorbeeld de behringers voor zang gebruiken, en die andere voor omroepen. Die andere hoeft kwalitatief natuurlijk ook niet zo goed te zijn als de XM8500's omdat het alleen voor omroepen is!
          Misschien is een optie om gewoon een paar XM8500's en een XM1800s setje te kopen? Het past namelijk in je budget en dan kan je weer een hele tijd vooruit!
          Last edited by larsholm; Monday-08-10-2012, 17:58.

Comment

inderdaad zou ook nog een optie zijn maar toch heb ik vaak die aan en uit knop nodig daarom lijkt het me een vereiste. Ik ben dus aan het kijken bij welke microfoon wel de warmte heb van de XM8500 en ook een aan en uitknop.
            Heeft niemand ervaring met de samson Q6CL en de Behringer XM8500 wanneer ze beide een vergelijkbare geluidskwaliteit hebben ga ik voor de samson deze heeft namelijk de wel een aan en uit knop. Wanneer de kwaliteit tegen valt moet ik kijken naar een andere opties.

Comment

Working...
            X