Een van mijn grotere "angsten" tijdens het draaien is dat mijn hoofdtelefoon het zal begeven. Daarom ben ik op zoek naar een reserve hoofdtelefoon. Budget +-30euro. Het is een voordeel als de hoofdtelefoon maar 1 kabel heeft, gekruld is en afneembaar is (moét niet, maar is handig). Het eerste antwoord dat ik waarschijnlijk zal krijgen is: ga maar zelf eens luisteren, want wij weten niet wat jij aangenaam vind. Dit ga ik ook wel nog doen hoor, maar ik wil gewoon eens weten wie welke ervaring heeft met bepaalde hoofdtelefoons.
Ik zie jullie nu ook al denken: de kans bestaat erin dat je speakers uitvallen, moet je dan ook kijken naar reserve speakers? zou inderdaad heel handig zijn, maar dat is zowel budgetair als praktisch gezien niet haalbaar ;) , bij een koptelefoon ligt dat wat anders.
Ik zie jullie nu ook al denken: de kans bestaat erin dat je speakers uitvallen, moet je dan ook kijken naar reserve speakers? zou inderdaad heel handig zijn, maar dat is zowel budgetair als praktisch gezien niet haalbaar ;) , bij een koptelefoon ligt dat wat anders.
Comment