Announcement

Collapse
No announcement yet.

reserve hoofdtelefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• reserve hoofdtelefoon

Een van mijn grotere "angsten" tijdens het draaien is dat mijn hoofdtelefoon het zal begeven. Daarom ben ik op zoek naar een reserve hoofdtelefoon. Budget +-30euro. Het is een voordeel als de hoofdtelefoon maar 1 kabel heeft, gekruld is en afneembaar is (moét niet, maar is handig). Het eerste antwoord dat ik waarschijnlijk zal krijgen is: ga maar zelf eens luisteren, want wij weten niet wat jij aangenaam vind. Dit ga ik ook wel nog doen hoor, maar ik wil gewoon eens weten wie welke ervaring heeft met bepaalde hoofdtelefoons.

Ik zie jullie nu ook al denken: de kans bestaat erin dat je speakers uitvallen, moet je dan ook kijken naar reserve speakers? zou inderdaad heel handig zijn, maar dat is zowel budgetair als praktisch gezien niet haalbaar ;) , bij een koptelefoon ligt dat wat anders.

Tja, met je huidige budget kun je niet zo gek veel eisen stellen. ;)

Ik denk dat je met de Hercules HDP DJ M-40.1 wel een eindje komt. Aardig wat value for money. Optioneel kun je ook kijken naar hoofdtelefoons zoals de JB Systems HP 2000 Pro of de American audio HP-700. Zitten allemaal een beetje in dezelfde categorie. Geen bekend hoofdtelefoon-merk of wat dan ook, maar wel leuke hoofdtelefoontjes die je de kop niet kosten.

Comment

heb die hercules al eens vast gehad, en voelde echt wel zwaar aan, en dat is niets voor mij, liever ééntje die wat minder weegt

Comment

De HP700 van American Audio heb ik ongeveer 7 maanden gehad. Opzich prima, net geluid, alleen na die 7 maanden was hij toch echt mooi doormidden. Maar een prima ding als reserve! Zelf heb ik soms als reserve apple oortjes bij. Ziet er misschien vreemd uit, maar je kunt die altijd nog overal voor gebruiken.

Comment

ik ben vandaag gaan luisteren. Eerst naar de American dj hp 550, dan de Reloop rh2450mk2. Die tweede klonk volgens mij veel beter dan de american dj (eerlijkere geluidsweergave en beter bassweergave), en heb hem dan ook maar meegenomen. Tot nog toe vind ik hem beter klinken dan de adj hp 550, jb hp 1500, hercules hdp djm 40.1 en senheizer hd 202 (allemaal in zelfde prijsklasse, die ik al in mijn bezit had/ heb)

Comment

Working...
          X