Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sennheiser E845 werkt wel op DJM900, maar niet op Aero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sennheiser E845 werkt wel op DJM900, maar niet op Aero

zelfde kabel wel gewoon signaal op DJM900, maar niet op AERO

kan iemand aangeven of ik daar misschien een ander type Mic voor nodig heb?

icm laptop of analoog?

Comment

begrijp je vraag niet?
      Sennheiser E845 is een dynamische mic die balanced wordt aangesloten standalone, mic ingang op areo en mic ingang op DJM900, heeft niks met laptop van doen

Comment

Kan liggen aan de ballanced connector. Normaal maakt dit niet uit en vormg het geen probleem. Maar mis is dit bij de earo wel een probleem. Je kan proberen wat er gebeurt als je de connector er niet helemaal insteekt. Dus de jack een klein stukje eruit laten. Probeer anders een keer met de mic erbij en dan het jack gedeelte er dus verder in en wat eruit te steken. Werkt het dan is je probleem waarschijnlijk de geballanceerde connector. Neem de ongeballanceerde en opgelost.

Wij hadden dit ook met de monitor uit van de djm 800.

Vreemd genoeg dit probleem alleen bij Pioneer gehad.

Comment

ik bedoelde, gebruik je de AERO via een laptop? Dan zou het aan de output routing kunnen liggen

Comment

Check de volgende dingen even:
            - attenuator aan de achterzijde niet volledig dicht?
            - Connector goed ingeplugd?
            - Mic 'on' toets ingeschakeld?
            - Volume enigszins opgedraaid?

Comment

Check! Maakt allemaal niks uit, denk dat die echt een TS kabel wil ipv TSR
              normaled, door tot eerste click erin te steken werkt ook niet helaas. Dus ik stuur de trs <> xlr maar ff retour en zal vragen om ts <> xlr, kijken of dat beter gaat. Kabel en mic werken trouwens prima op DJM900

Comment

Working...
              X