Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke boxen zijn het beste

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk dat de behringer b212d een verstandiger keuze is met eventuele toekomstige uitbreidingen in je achterhoofd

Comment

Originally posted by larsholm View Post
      Ik denk dat de behringer b212d een verstandiger keuze is met eventuele toekomstige uitbreidingen in je achterhoofd
      ok dankjewel allemaal, dan ga ik daarvoor!

Comment

Voor een mobiele set zijn actieve speakers zeker een aanrader, ook al betaal je daar ietsje meer voor. Waar ga je ze exact voor gebruiken? Moet er veel mee gesleept worden?

Comment

Originally posted by dekrijger View Post
          Voor een mobiele set zijn actieve speakers zeker een aanrader, ook al betaal je daar ietsje meer voor. Waar ga je ze exact voor gebruiken? Moet er veel mee gesleept worden?
          Ja, ik ga op feestjes draaien, dus steeds verschillende locaties

Comment

Dus zo licht mogelijk, aangezien je er (lange) stukken mee moet sjouwen. In dat geval, gewoon voor de B212D gaan denk ik. Redelijk aantal keren mee gewerkt en voor het budget zijn het naar mijn mening de beste speakers. Komt een zuivere klank uit en is ook vrij stevig. Je zou er eventueel hoezen bij kunnen kopen zodat je ze nog wat beter beschermt.

Comment

Heb zelf de b212d, zijn licht in gewicht en kunnen zeker hard voor hun geld, goede prijs/kwaliteitverhouding. Aan te raden dus!

Comment

Originally posted by yobotje View Post
                Heb zelf de b212d, zijn licht in gewicht en kunnen zeker hard voor hun geld, goede prijs/kwaliteitverhouding. Aan te raden dus!
                ok daar gaan we voor dus, en raad je misschien statieven aan ervoor, of hoezen ?

Comment

Ik heb zelf deze. Kosten niks. Maar doen gewoon wat ze doen. Heb er zelf vaak genoeg 30 kg op los gelaten, kunnen ze prima houden!

Comment

Ik heb zelf deze. Ze zijn lekker stevig en erg scherp geprijst! Ook deze zullen de b212d's met gemak dragen.

Comment

hartelijk dank, en qua hoezen ?

Comment

Heb ook deze Samson LS2 statieven , houden ze makkelijk en zitten stabiel! Qua hoezen is er niks fabrieks, enkel een grote concurrent in Duitsland maakt ze fabrieks van hun eigen merk.

Comment

Voor hoezen, google zit even: "cover pro behringer b212d". Dan staat het ergens bovenaan ^^

Comment

Originally posted by larsholm View Post
                            Voor hoezen, google zit even: "cover pro behringer b212d". Dan staat het ergens bovenaan ^^
                            ok gevonden!

dankjewel allemaal!

Comment

Working...
                            X