Announcement

Collapse
No announcement yet.

Denon DN-D6000 VBR!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Denon DN-D6000 VBR!

Hallo,
    ik heb gebrande cd's en als ik dan op time druk om de tijd op remain te zetten komt er VBR! te staan,
    Weten jullie wat dit betekend ? dit is niet bij originele cd's ...

Remco

Stukje leesvoer.
    Lijkt me dat er iets verkeerd is gegaan met het branden. Lees de tips eens door die bij de CD-spelers in de shop staan.

Comment

Vreemd, ik brande op 24, kon verder niet instellen, en het is bij alle 3 de cd's zo, ben net begonnen met deze denon's.

Comment

Al eens andere CD's geprobeerd? (dus niet uit je huidige spindeltje?)

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Al eens andere CD's geprobeerd? (dus niet uit je huidige spindeltje?)
          Ja, die hebben daar geen last van ( zijn wel ouder, en volgendsmij met WMP gebrand )

Comment

Probeer daar dan eens dezelfde procedure. Kan ook aan het spindeltje liggen..

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Probeer daar dan eens dezelfde procedure. Kan ook aan het spindeltje liggen..
              oke, maar vraagje, kun je met WMP ook een playlist laten uitprinten ?

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
                Vreemd, ik brande op 24, kon verder niet instellen, en het is bij alle 3 de cd's zo, ben net begonnen met deze denon's.
                24x is erg snel, ik zou maximaal op 4x branden omdat je dan minder kans hebt op skippen van de cd, en het help misschien ook wel voor het afspelen.
                Zitten er verder geen krassen op de beschreven kant? Je moet de cd ALTIJD op de niet beschreven kan leggen, dus de kant waar de cd-speler leest.

Comment

probeer dit eens.

Comment

Originally posted by stinos2000 View Post
                    24x is erg snel, ik zou maximaal op 4x branden omdat je dan minder kans hebt op skippen van de cd, en het help misschien ook wel voor het afspelen.
                    Zitten er verder geen krassen op de beschreven kant? Je moet de cd ALTIJD op de niet beschreven kan leggen, dus de kant waar de cd-speler leest.
                    Als je nu eens goed leest, staat er dat hij dit niet verder kon instellen. En daarnaast, als een redelijk versgebakken CD'tje in een speler wordt gestoken, is de kans dat er al dikke krassen op zitten erg klein.

Comment

Koop nero, die heeft standaard een stukje programma erbij zitten zodat je een lijst kun maken van nummers er zelfs ook een voorkant, de snelheden zijn ook helemaal in te stellen, gewoon een super handig programma!!

Comment

heb de cd's vandaag gekocht :P @ rick zal het even proberen

Comment

100% dat dit over gebrande MP3 CD's gaat! En Denon is kennelijk helaas niet goed in staat om de resttijd van VBR-files (variable bitrate) te berekenen...

Comment

Originally posted by dimi View Post
                            100% dat dit over gebrande MP3 CD's gaat! En Denon is kennelijk helaas niet goed in staat om de resttijd van VBR-files (variable bitrate) te berekenen...
                            Heb zojuist vernomen dat me vriend ook mp3 cd's heeft gebrand waarbij dit wel werkt ( via NERO )ik heb dit dus ook gedaan. ik kwam nergens dus VBR! tegen, alleen bij 1 nr.. daar kan ik dan wel mee leven, maar bij bijv. een originele cd staat er bijv. 03.43.23 bij mijn gebrande mp3 cd staat er dan als je de zelfde tijd pakt 03.43 weet iemand waar dit aan ligt ?

Comment

Working...
                            X