Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over de bose oe2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje over de bose oe2

Hallo allemaal,

ik heb de vorige week een bose OE2 gekocht teminste dat dacht ik.
    Toen ik er opeens achter kwam dat ze me het verouderde model de Bose OE1 hadden verkocht.
    Nu heb ik een mailtje naar de winkel gestuurd.
    Ze boden hun excuses aan en het aanbod om de oe om te ruilen tegen de oe2.

Nu is mijn vraag welke heeft de mooiste sound de oe of oe2?
    Dan kan ik mailen dat ik heb houd of dat ik hem toch kom ruilen.

Ik moet het voor woensdag weten en beslist hebben.

Hopelijk spoedig reactie's

alsvast bedankt,

Niels

1 Woord: luisteren ;-)

Comment

Dat snap ik... maar ik heb nu de oe thuis en de oe2 kan ik niet testen.. Ja ik kan hem testen als ik hem eenmaal heb geruild.
      Mijn vraag was eigenlijk wie er ervaringen heeft met alle twee.
      Dat kan ik mijn keuze baseren op de argumenten van andere forummers

gr

Comment

Originally posted by DJNiels View Post
        Dat snap ik... maar ik heb nu de oe thuis en de oe2 kan ik niet testen.. Ja ik kan hem testen als ik hem eenmaal heb geruild.
        Mijn vraag was eigenlijk wie er ervaringen heeft met alle twee.
        Dat kan ik mijn keuze baseren op de argumenten van andere forummers
        gr
        Mijn neef heeft de EO2 en ik heb hem meerdere malen beluisterd in de mediamarkt.

Mijn ervaring is dat er echt een supergeluid uit komt, als je hem goed op je hoofd hebt zitten. Als je hem namelijk goed recht op je hoofd hebt komt er echt een geweldig diepe bas uit die je uit geen enkele sub gaat krijgen. Maar zodra je de koptelefoon wat scheef op je hoofd hebt zitten is het al een stuk minder. De hoge tonen zijn erg fijn en helder, niks op aan te merken.

De EO2 zit door zijn design ook echt geweldig. Zeker één van de fijnste koptelefoons die ik op heb gehad. Helaas weet ik niet hoe het is om hem langer dan een kwartier op te hebben, maar hij zat een kwartier lang érg fijn! ;)

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Comment

bedankt voor de informatie.
          Het zit namelijk zo, ik vind dat bij de bose oe1 de bass extreem overheerst.
          Zou dit bij de OE2 minder zijn?
          Als ik jouw verhaal hoor is de OE2 volgensmij beter gebalanseerd in het laag/mid/hoog

Ik ga denk ik voor de Oe2.

Comment

Je zal bij de meeste bose producten altijd een extreem dikke bas krijgen, maar de EO2 is het hoog/mid/laag inderdaad goed gebalanceerd ;)

Comment

Working...
            X