Announcement

Collapse
No announcement yet.

Genoeg geluid voor schoolfeest?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als het kan (uitgaande van dat de speakers aan de muur hangen) probeer ze naar beneden te richten. Dit lost al een gedeelte van gemene reflecties op. Maar vraag hier eerst toestemming voor, en zorg dat het veilig blijft.

Comment

@janpetersen ze hangen allemaal aan een muur en zijn al naar beneden gericht, lekker makkelijk dus =D Ik had me gratis aangemeld om te draaien omdat ik beginnend ben en daarom mag ik nu draaien. Ik zal vragen om het geld waarvoor ik subs huur, terug te krijgen.

Comment

Dus dan heb je je geluid nu zo'n beetje voor mekaar. Zorg trouwens wel dat er altijd een conciërge of zoiets dergelijks is die weet waar de stoppenkast zit en hoe die werkt. Als de stroom dan (op een of andere manier) toch uitvalt kan hij je helpen. Dit wil mij mij op school af en toe nog wel eens gebeuren namelijk...

En ik ben trouwens nog steeds wel benieuwd wat je met je licht gaat doen! :)

Comment

Beter zorg je dat je alles fatsoenlijk aansluit zodat de stroom NIET uitvalt..
          als je er van te voren vanuit gaat dat dit mis gaat dan doe je toch ergens iets niet goed.

Comment

Tja... Bij ons zit ergens iets in de vaste installatie waardoor heel af en toe de stop eruit slaat, maar niemand weet waar of wat. Maar het is sowieso gewoon handig om iemand van school bij te hebben die goed weet hoe alles (in de vaste installatie) aangesloten is en ook de overal sleutels van heeft.

Comment

Zorg van te voren al dat het brandalarm uit staat. Dit moet vaak worden gedaan met iemand bij de brandweer die de conciërge even komt helpen. Kom je er te laat achter dat hij nog niet uit staat, ga je dat waarschijnlijk niet op tijd redden.

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                Beter zorg je dat je alles fatsoenlijk aansluit zodat de stroom NIET uitvalt..
                als je er van te voren vanuit gaat dat dit mis gaat dan doe je toch ergens iets niet goed.
                ik hoop dat je hiermee niet bedoeld dat wanneer je lichten opzet, je de zekeringkast niet weet staan... Zal de brandweer waarschijnlijk niet mee lachen, als ze zouden langskomen (laten we hopen dat het nooit gebeurt)

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                  ik hoop dat je hiermee niet bedoeld dat wanneer je lichten opzet, je de zekeringkast niet weet staan... Zal de brandweer waarschijnlijk niet mee lachen, als ze zouden langskomen (laten we hopen dat het nooit gebeurt)
                  Ik weet niet tegen wie je het had, maar indien je het tegen mij had; Natuurlijk weet ik waar de stoppenkast zit... Maar het is altijd nog handig om iemand er bij te hebben die ook weet hoe alles werkt. ;)

Comment

nop had het over de quote, slgv dus ;) (was overingens niet aanvallend bedoeld :s )

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                      1 beetje offtopic.

2 ik weet o zo vaak niet waar de stoppenkast zit.

3 brandweer meer dan eens op bezoek gehad en nooit ooit 1 probleem gehad met dit. Statieven en niet brand vertragend materiaal zijn ze wel fel op. Het is de brandweer en niet de elektricien. Veel hebben net zo weinig verstand van de electra als de gasten die komen.

Ik wil hier natuurlijk niet mee zeggen dat je het niet gewoon op orde moet hebben.

@ ts
                      Tja het is eigenlijk sowieso nooit slim om eerst toe te zeggen en dan te gaan denken hmmmm kan ik dit wel. Dus ik hoop een wijze les. Eerst denken en kijken en dan pas ikke ikke ikke.

Maar als je zegt dat je de subjes gaat regele dan denk ik wel dat het goed gaat komen. Niet vergeten de eventuele juiste amp en processor erbij te regelen en het komt helemaal in orde.

Comment

Indien de EV speakers actief zijn, gewoon een goede sub huren met ingebouwde crossover, en dan gewoon doorlussen die handel! Scheelt weer versterkers en een losse crossover.

Comment

Ik zou actieve subs gaan regelen. Heel erg bedankt voor alle info! Anders was ik met me 2 dapjes en de 4 EV's gaan staan en dat was hem zo te horen niet geworden...
                          BEDANKT :)

Comment

1/2/4 subs? Wat raden jullie aan? (als 1 sub kan, graag 1 sub. Maar als het echt niet anders kan dan moet het er 2 worden)

Comment

Hangt er van af welke subs je huurt. Maar minimaal 2, dat staat vrijwel vast (ja oke, stel je hebt een dubbele...)

Comment

ik kan voor 60 euro 2 JBL prx618 actieve subs huren... Is dit wat?

Comment

Working...
                                X