Bovenste foto geeft een juiste manier weer waarop ook gerust gevlogen kan worden. De onderste ben k niet zoon voorstander van want volgens mij zit de haak daar rechstreeks in de kast geboud. Ga je vliegen neem dan in iedergeval wel mee dat je een safty nodig hebt. Dus heb je een beugel waar je goed mee kan vliegen is er niets aan de hand. Lekker gebruiken safty eraan en klaar, De andere manier zou ik me als bax zijnde me behoorlijk schamen. Hier is geen enkel excuse voor op zijn plaats, je hebt gewoon een soort van voobeeld functie. Ik zou niet de gene willen zijn bij bax dat ze opgebeld worden van hmmm mijn speakers zijn bij .... op zijn hoofd gevallen maar dat kon toch gewoon want bij jullie hangen ze zo ook.........
Announcement
Collapse
No announcement yet.
B212D Riggen
Collapse
X
-
Hier ben ik het ook mee eens, mochten beginnende dj's dat zien zullen ze wel denken van oh dit is veilig dat kan ik ook wel doen (not)... En als de bovenkant van de top er uit scheurt zal een zo'n safety die kast niet houden, want volgens iemand die ik op MSN sprak hingen ze ook zo (op de 2e foto) op 3m hoogte...
Comment
-
Alle plastic kasten, waar bovenop zo'n M10 gat zit, is er eigenlijk niet voor bedoeld om op gehangen te worden. Alleen voor een muurbeugel, en dan zit er zowel onder als boven een steun om hem vast te houden.
Bovenste foto is de juiste manier, netjes met vliegbeugels, maar de onderste foto, toen ik in de winkel stond kreeg ik wel even de rillingen.
Comment
-
Allen,
dank voor jullie reacties. Hoewel af en toe ietwat overtrokken hebben jullie wel gelijk; het is nu niet veilig en safe. Deze oplossing is dan ook een tijdelijke geweest vanwege het niet meer op tijd op voorraad kunnen krijgen van de juiste beugels.
Oftewel: dit staat allemaal al in bestelling en zal eind deze week begin volgende week allemaal binnen zijn. Dan vliegen alle speakers op een goede manier en is het gevaar voor degene die er in de buurt lopen weg.
Dus no worry, wij zijn ons er terdege van bewust dat wij het goede voorbeeld moeten geven en dat gaat we dan ook zeker snel doen, alleen af toe moet je een andere oplossing kiezen als derde partijen niet snel kunnen leveren.
Hopende op jullie begrip.
Vriendelijke groet,
Matthijs
Bax-shop.nl
Comment
-
Via gekeurde RCF beugels in het juiste formaat. (Dus, een externe metalen constructie in plaats van een interne rigging-constructie zoals je die in veel kasten tegenkomt.
Comment
Comment