Dus als ik het goed begrijp en ik heb 2x dB technologies cromo 12+ op 2 statiefjes, Dat het veel harder en veel beter kwaliteit geluid heb als wat ik nu heb en met de behringer? zijn dan kleine zaaltjes en tuinfeestjes rond de 70 a 80 man perfect voor mij? ;)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe actiefe speaker set.
Collapse
X
-
De theoretisch spl van de cromo's ligt 1db hoger, maar ze klinken wel een stuk beter.
Ook vindt ik het weergegeven SPL van de behringers wat optimistisch, toen ik deze op de open dag een beetje vergeleek gingen (voor mijn gevoel) de cromo's toch nog een stukkie harder. Maar dit kan ook aan de setup van bax liggen.
Comment
-
Originally posted by yobotje View PostDat licht er maar net aan, mocht het een verschil zijn van 131 op 132 dB dan wel, want dB loopt niet gelijkmatig hoger, van 126 en 127 zal dit wel meevallen.
Daarnaast is klankkwaliteit, diepgang en frequentieverdeling net zo belangrijk. Een speaker die 129 dB SPL produceert maar schel en agressief klinkt, komt heel anders over dan een speaker die 126 dB SPL haalt maar loepzuiver, strak en vol blijft klinken.
Comment
Comment